ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وسترن دیجیتال بالاخره حافظه SSD برای کاربران عادی می سازد

وسترن دیجیتال سال ها است که حافظه های SSD برای مشتریان ویژه خود نظیر شرکت ها، دیتاسنترها و دارندگان سرورهای بزرگ می سازد اما این شرکت در مقابل ساخت محصولی برای مصرف کنندگان عادی مقاومت کرده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ مهر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

وسترن دیجیتال سال ها است که حافظه های SSD برای مشتریان ویژه خود نظیر شرکت ها، دیتاسنترها و دارندگان سرورهای بزرگ می سازد اما این شرکت در مقابل ساخت محصولی برای مصرف کنندگان عادی مقاومت کرده بود.

سال 2008، وسترن دیجیتال گفته بود اعتقادی به اینکه حافظه های SSD کاربردی در زندگی مردم عادی داشته باشد ندارد و از همین سو تصمیمی برای تولید آن ها نگرفت. اما حالا پس از گذشت نزدیک به یک دهه، کمپانی خوش نام وسترن دیجیتال اولین حافظه SATA SSD خود را برای استفاده در کامپیوترهای خانگی می سازد.

ورژن آبی به عنوان محصولی ویژه تر در حافظه های 250، 500 و 1000 گیگابایتی در سراسر جهان عرضه خواهد شد و مشتریان ویژه به آن دسترسی خواهند یافت. اما اس اس دی های سبز وسترن دیجیتال که برای مصارف عادی کاربرد دارد، در حافظه های 120 و 240 گیگابایت تا آخر سال 2016 عرضه خواهد شد.

وسترن دیجیتال در ماه مه کمپانی SanDisk را به قیمت 19 میلیارد دلار خریداری کرد و با قدرت این شرکت در بازار SSD ها گویا حالا آماده رقابت است. تمامی محصولات جدید سن دیسک از این پس با نام وسترن دیجیتال عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی