ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Samsung-Galaxy-S7-edge
تکنولوژی

افزایش تقاضا برای گلکسی S7 اج به واسطه توقف عرضه نوت 7

بعد از مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 به وجود آمد و منجر به توقف عرضه آن شد، بسیاری از اپراتورها و خرده فروشی های سرتاسر دنیا را بر آن داشت تا به مشتریانی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۲ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

بعد از مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 به وجود آمد و منجر به توقف عرضه آن شد، بسیاری از اپراتورها و خرده فروشی های سرتاسر دنیا را بر آن داشت تا به مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند پیشنهاد استرداد وجه یا جایگزینی آن با دیگر محصولات را ارائه دهند. حال به نظر می رسد بسیاری از این افراد خواستار تعویض فبلت معیوب خود با دیگر پرچمداران سامسونگ هستند.

با آن که بیشتر تحلیلگران باور دارند که ماجراهای اخیر ضربه سختی به اعتماد کاربران نسبت به کمپانی کره ای وارد کرده، اما واقعیت این است که بیشتر آنها هنوز هم می خواهند کاربر محصولات سامسونگ باقی بمانند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یکی از زنجیره های توزیع در کشور تایوان، حدود 90 درصد کسانی که نوت ۷ معیوب خود را باز پس آورده اند، خواستار تعویض آن با گلکسی S7 اج هستند. تصور می شود وضع کم و بیش در سایر نقاط دنیا نیز به همین منوال باشد.

البته لازم به ذکر است که در کشور تایوان، کسانی که در ازای پس دادن گلکسی نوت 7 خود یک دستگاه نوت 5 یا گلکسی S7 اج دریافت کنند، مشمول 95 دلار اعتبار هدیه خواهند شد. این علاوه بر رقمی خواهد بود که این قبیل افراد از ما به التفاوت قیمت فبلت پرچمدار این کمپانی با قیمت دو تلفن هوشمند دیگر این شرکت دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • mohammad makarem
    mohammad makarem | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    وایسین اس8 بیاد باس یکی بیاد فکتونو از زمین جمع کنه.?

    • javad
      javad | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

      لایک داداچ????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی