ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیبورد واقعیت مجازی گوگل برای پلتفرم Daydream منتشر شد

هدست واقعیت مجازی Daydream VR گوگل هنوز به بازار عرضه نشده، اما اهالی مانتین ویو از همین حالا شروع به ارائه محصولات نرم افزاری برای آن کرده اند. Daydream Keyboard نمونه ای از این اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

هدست واقعیت مجازی Daydream VR گوگل هنوز به بازار عرضه نشده، اما اهالی مانتین ویو از همین حالا شروع به ارائه محصولات نرم افزاری برای آن کرده اند. Daydream Keyboard نمونه ای از این اپلیکیشن هاست که امروز در پلی استور منتشر شده است.

متأسفانه هنوز از کیبورد دی دریم هیچ استفاده ای نمی توان کرد، چرا که به طور اختصاصی برای اپلیکیشن های Daydream VR طراحی شده. البته مطابق توضیحات اپ در پلی استور به نظر می رسد که هنگام آغاز به کار پلتفرم دی دریم وجود این کیبورد برای اجرای بعضی اپلیکیشن های واقعیت مجازی الزامی خواهد بود.

برای تجربه اپلیکیشن های دی دریم، لازم است که تلفن های هوشمند پشتیبانی شده توسط این پلتفرم را در اختیار داشته باشید که فعلا شامل پرچمداران آینده گوگل، پیکسل و پیکسل XL و احتمال نکسوس 6P هوآوی می شوند.

daydream-keyboard-02-w600

کیبورد دی دریم ظاهر استانداردی دارد، هر چند که جستجوی گوگل را در قسمت بالا و پد شماره ها را در سمت چپ آن می بینیم. از آنجا که در واقعیت مجازی به اندازه نمایشگرهای استاندارد محدودیت سایز وجود ندارد، این تغییر را باید تغییر خوشایندی توصیف کرد.

از اسکرین شات ها پیداست که کاربران برای تایپ یا سوایپ روی این کیبورد می بایست از یک پیکان واقعیت مجازی بهره بگیرند که کمی عجیب به نظر می رسد. البته قابلیت پیش بینی کلمات در صورت وجود می تواند انجام این کار را به میزان قابل توجهی آسان کند. کیبورد دی دریم به طور رایگان در پلی استور منتشر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی