ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس پریسکوپ بزودی از استریم با دوربین های حرفه ای پشتیبانی می کند

تا به امروز، کاربران اپلیکیشن پریسکوپ تنها قادر به استریم از موبایل های هوشمند بودند و تفاوتی هم نداشت که استریمر، یک کاربر ساده بود یا یک کمپانی بزرگ چند رسانه ای. اما توییتر اخیراً ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

تا به امروز، کاربران اپلیکیشن پریسکوپ تنها قادر به استریم از موبایل های هوشمند بودند و تفاوتی هم نداشت که استریمر، یک کاربر ساده بود یا یک کمپانی بزرگ چند رسانه ای. اما توییتر اخیراً اعلام کرده که قرار است تغییراتی بزرگ در پریسکوپ ایجاد شده و برخی از محدودیت های فعلی آن کنار زده است.

توییتر می گوید که در حال اعمال تغییراتی در سرویس پریسکوپ است تا بتواند به صورت تمام و کمال، نیازهای کمپانی ها، سازمان ها، تهیه کنندگان و حتی استریمرهای شهیر وب سایت یوتوب را برطرف کند. این کاربران بزودی به قابلیتی به نام Periscope Producers (تهیه کنندگان پریسکوپ) دسترسی خواهند داشت که امکان استریم از دستگاه های دیگر، مانند دوربین های حرفه ای، دسکتاپ، هدست های واقعیت مجازی و حتی پهپادها را مهیا می سازد.

به محض آنکه استریم در حال ضبط باشد، پیش نمایشی از آن در پریسکوپ به نمایش در می آید و کاربر می تواند انتخاب کند که آیا آن را دسترس عموم قرار دهد یا خیر. از این جا به بعد، تجربه استریم تفاوتی با قبل ندارد و استریمر می تواند به نظرات مخاطبان پاسخ دهد و آمار مشاهده ویدیو را به دست آورد.

ناگفته نماند که قابلیت Producers طی شش هفته گذشته در فاز آزمایشی به سر می برده و از سوی شرکایی مانند استودیوهای والت دیزنی، اکس باکس بریتانیا و Louis Vuitton مورد استفاده قرار می گرفت. در حال حاضر، این قابلیت به صورت انحصاری به تولیدکنندگان حرفه ای محتوی ارائه می دهد و هرکسی قادر به استفاده از آن نخواهد بود اما توییتر قصد دارد در نهایت Producers را به دست تمام مخاطبان برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی