ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل Galaxy Grand Prime Plus در پایگاه داده آنتوتو رویت شد

طی ماه های اخیر، تست های بنچمارک مختلفی از موبایل هوشمندی (با شماره مدل SM-G532F) رویت شده که گفته می شود در نقش نسل بعدی Galaxy Grand Prime سامسونگ ظاهر می شود. اخیراً همین شماره ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

طی ماه های اخیر، تست های بنچمارک مختلفی از موبایل هوشمندی (با شماره مدل SM-G532F) رویت شده که گفته می شود در نقش نسل بعدی Galaxy Grand Prime سامسونگ ظاهر می شود. اخیراً همین شماره مدل در پایگاه داده آنتوتو با نام Galaxy Grand Prime Plus رویت شده و خوشبختانه، اطلاعات سخت افزاری آن نیز مشخص گشته است.

اگرچه اندازه نمایشگر دستگاه در لیست آنتوتو مشخص نشده، اما بنابر لیست قبلی وب سایت هندی Zauba، باید منتظر دستگاهی با نمایشگر 5 اینچی و رزولوشن 540x960 باشیم. در داخل دستگاه، چیپست MT6737T مدیاتک، متشکل از پردازنده 4 هسته ای و پردازشگر Mali-T720 و حافظه رم 2 گیگابایتی به چشم می خورد که اندکی از رم 1.5 گیگابایتی لیست قبلی بنچمارک Geekbench بیشتر است.

از دیگر مشخصات گلکسی گرند پرایم پلاس می توان به 32 گیگابایت حافظه داخلی؛ دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره نمود و اندروید 6.0.1 به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده است.

در نهایت باید افزود که این موبایل هوشمند مشخصاً بازار دستگاه های اقتصادی را هدف قرار داده است. پیش از آنکه نام اصلی دستگاه مشخص شود و از آن با نام Galaxy Grand Prime (2016) یاد می شد، موبایل اقتصادی سامسونگ جواز لازم را از سوی رگولاتوری FCC دریافت نمود، بنابراین مشخصاً تا معرفی رسمی آن از سوی سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده است.

GGP-B-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • داود جوادی
    داود جوادی | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    اینجاست که میگن،مفت گرونه.

  • Marshall
    Marshall | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    سامسونگ چرا هنوز گوشی های جدیدش رو با اندروید 6 میده بیرون؟ بعد با این تعداد گوشی کی میخواد براشون آپدیت منتشر کنه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی