ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به زعم سامسونگ، توقف تولید گلکسی نوت 7 ضرری 3 میلیارد دلاری به همراه دارد

سامسونگ می گوید که توقف تولید و عرضه موبایل گلکسی نوت 7، طی دو سه-ماهه بعدی مالی، ضرری 3 میلیارد دلاری روی دست این کمپانی خواهد گذاشت. فبلت پرچمدار گلکسی نوت 7 از زمان عرضه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ مهر ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

سامسونگ می گوید که توقف تولید و عرضه موبایل گلکسی نوت 7، طی دو سه-ماهه بعدی مالی، ضرری 3 میلیارد دلاری روی دست این کمپانی خواهد گذاشت. فبلت پرچمدار گلکسی نوت 7 از زمان عرضه در ماه آگوست گذشته، مشکلات زیادی برای کره ای ها به وجود آورد.

بعد از فراخوان جمع آوری میلیون ها موبایل که به زعم سامسونگ از مشکل باتری آسیب پذیر رنج می بردند و تعویض آنها، یک بار دیگر گزارشاتی مبنی بر تکرار حوادث گذشته به گوش رسید و در نهایت، سامسونگ چاره ای در مقابل خود ندید به جز آن که تمام دستگاه های موجود در بازار را جمع آورده کرده و تولید نوت 7 را برای همیشه متوقف سازد.

در بیانیه سامسونگ آمده است: «کمپانی، پیش از این هزینه مستقیم مورد انتظار از توقف فروش گلکسی نوت 7 را در گزارش بازنگری درآمد سه ماهه سوم در روز 11 اکتبر اعلام کرده است، اما انتظار می رود که درآمد از دست رفته توقف فروش، تاثیری منفی در سود عملیاتی دو سه-ماهه بعدی نیز داشته باشد.»

سامسونگ در ادامه می گوید که این تاثیر منفی، احتمالاً ضرری 2 تریلیون وونی در سه ماهه چهارم 2016 و ضرری 1 تریلیون وونی در سه ماهه نخست 2017 را به همراه خواهد داشت و به صورت تخمینی، به رقم 3.5 تریلیون وون (معادل 3.1 میلیارد دلار) خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    سامسونگ هیچ وقت از کیفیت نزده ماشاللا ما ایرانیا فقط بلدیم تا یه چیزی از کسی یا شرکتی میبینیم سریع میزنیم تو سرش برادره عزیز سامسونگ بزرگتراز این حرفهاست که منو امساله شما نظر بدیم در موردش یا خوشحال باشیم از شکستش تو نوت نوت همیشه بهترین بوده و بازم خواهد بود .

  • داود جوادی
    داود جوادی | ۲۳ مهر ۱۳۹۵

    متاسفانه سامسونگ هنوز هم با این اتفاقات ناگوار و شرم آور نوت سون،باز هم به فکر پول و سود هستش،با اینکه کارشناسهای خیلی زبده و مطرح،ضرر و زیان سامسونگو هفده میلیارد عنوان کردن اما خود سامسونگ میاد میگه سه میلیارد،میخواد سهامش بیشتر از این پایین نیاد،بجای اینکه دنبال عیب و نواقص بوجود آمده در نوت سون و به طبع اون جلوگیری از این ایرادات در محصولات بعدیش باشه،فقط فکر سود هستش،سودی که موجب شد نوت سون رو زودتر از موعود و صد البته بدون نظارت و کنترل کیفی دقیق روانه ی بازار کنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی