ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت های هوشمند گوگل احتمالاً اوایل سال 2017 معرفی می شوند

ایوان بلس افشاگر معروف به تازگی اعلام کرده گوگل قصد دارد یک جفت ساعت هوشمند مجهز به نسخه 2.0 سیستم عامل Android Wear را در بازه زمانی ژانویه الی مارس سال بعدی میلادی رونمایی کند. ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ مهر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

ایوان بلس افشاگر معروف به تازگی اعلام کرده گوگل قصد دارد یک جفت ساعت هوشمند مجهز به نسخه 2.0 سیستم عامل Android Wear را در بازه زمانی ژانویه الی مارس سال بعدی میلادی رونمایی کند. این دو محصول، اولین دیوایس هایی خواهند بود که به نسخه جدید و به روز پلتفرم ابزارهای پوشیدنی این کمپانی مجهز هستند.

در این نسخه از Android Wear شاهد اپ استور ویژه و بهبود قابلیت «پاسخگویی هوشمند» یا Smart Reply خواهیم بود. البته پیش تر نیز با دو اسمارت واچ مورد بحث که با نام های رمز Swordfish و Angelfish شناخته می شوند، آشنا شده بودیم.

ساعت هوشمند Swordfish در اندازه 42 میلیمتری ساخته شده و تنها یک دکمه فیزیکی دارد، ضمن اینکه از بندهای قابل تعویض پشتیبانی کرده و در رنگ های نقره ای، تیتانیوم و رز گلد عرضه می گردد.

Google-Angelfish-and-Swordfish-0

مدل Angelfish از نظر فنی قوی تر است و به ارتباط LTE و ماژول GPS داخلی مجهز شده، و می تواند به عنوان گجتی مستقل عمل نماید و نیازی به اتصال به اسمارت فون نخواهد داشت. همچنین حسگر ضربان قلب و سه دکمه سخت افزاری برای کنترل عملیات مختلف در آن تعبیه شده.

در رندرهایی که از این دو دستگاه و از منابع موثق به دست آمده، شاهد طراحی گرد و ساده ای هستیم که وجه مشخصه محصولات سخت افزاری گوگل با دیگر شرکت ها به شمار می رود. همچون همیشه انتظار داریم در هفته های آتی اطلاعات و شایعات بیشتری از این دو ساعت هوشمند به بیرون درز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    از قیافش خوشم اومد ساده و گرد.

  • سینا ز
    سینا ز | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    یعنی چی در اندازه 42 نانومتری ساخته شده؟ منظورتون پردازندشه؟

    • حمید مقدسی
      حمید مقدسی | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

      میلیمتر به اشتباه نانومتر نوشته شده بود، که اصلاح شد. از توجه شما سپاسگزارم.

مطالب پیشنهادی