ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل: تلفن های هوشمند پیکسل را می توانید روت کنید

با معرفی و عرضه خانواده جدید تلفن های هوشمند گوگل، سری نکسوس به پایان کار خود رسیده و سبب ناراحتی بسیاری از هواداران شد. نکسوس ها به موجب ماهیت متن-باز و قابلیت روت آسان مورد ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

با معرفی و عرضه خانواده جدید تلفن های هوشمند گوگل، سری نکسوس به پایان کار خود رسیده و سبب ناراحتی بسیاری از هواداران شد. نکسوس ها به موجب ماهیت متن-باز و قابلیت روت آسان مورد توجه بسیاری از توسعه دهندگان و علاقه مندان به دستکاری تلفن های اندرویدی بود.

وقتی سخن از سری پیکسل به میان آمد، بسیاری از مردم نگران وضعیت و چگونگی دسترسی روت و بوت لودر خانواده جدید تلفن های هوشمند گوگل بودند، اما این شرکت در خبری خوشحال کننده اعلام کرد سری پیکسل، کاملاً مشابه با نکسوس ها قابل آنلاک و روت شدن هستند.

به گزارش یکی از سخنگویان گوگل در وب سایت Reddit، موبایل پیکسل خریداری شده از فروشگاه رسمی گوگل دارای بوت لودر در دسترس و قابلیت روت آسان است. اما شایان ذکر بوده چنانچه تلفن هوشمند مورد بحث را از سایر توزیع کنندگان و حتی اپراتورهای بین المللی مثل ورایزن بخرید، غیر قابل روت کردن خواهد بود.

Google-Pixel-hands-on-8-1280x960-w600

گفتنی است پیکسل و پیکسل اکس ال از سیستم به روز رسانی یکپارچه ای برخوردار بوده که عملیات آپدیت و نصب آن در پس زمینه تلفن هوشمند انجام می شود؛ سخنگوی گوگل اذعان کرد سیستم مذکور در تلفن های هوشمند روت شده غیر فعال شده و نصب به روز رسانی OTA این خانواده انجام نخواهد پذیرفت.

در نتیجه اگر تمایل به دریافت به روز رسانی های رسمی گوگل را دارید، می بایست قید روت کردن موبایل خود را زده و به سیستم عامل اندروید خام و ساده پیکسل بسنده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mehrkam biglari
    mehrkam biglari | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    besiar hm awlie be nazare mn k andoid 7.1 niazi b root nadare :)
    magar inke karvare kheyli herfie bashe k bahsesh jodas !

  • New Wolf
    New Wolf | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    به این میگن یه شرکت خوب خودش میاد میگه قابلیت روت داره نه مثل آیفون که میاد میگه این نسخه از نسخه های قبلی خیلی امن تره بعد بلافاصله یکی جلیبرکش میکنه همه حرفای قبلیش میره زیر سوال

  • .
    . | ۲۴ مهر ۱۳۹۵

    چه خوب باب هک کردن وای فای هست.

مطالب پیشنهادی