ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی در سال 2016 تاکنون بیش از 100 میلیون تلفن همراه فروخته است

هوآوی مراسمی را برای معرفی موبایل Nova و مدل پلاس آن در چین برگزار کرد، اما برخلاف همیشه این رویداد بیشتر شبیه به جشنی برای موفقیت های این کمپانی چینی به نظر می رسید تا ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ مهر ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

هوآوی مراسمی را برای معرفی موبایل Nova و مدل پلاس آن در چین برگزار کرد، اما برخلاف همیشه این رویداد بیشتر شبیه به جشنی برای موفقیت های این کمپانی چینی به نظر می رسید تا یک کنفرانس مطبوعاتی رسمی.

مدیران چینی پس از معرفی Nova، در مورد دستاوردهایشان در سال 2016 صحبت کردند. گفتنی است ماه گذشته هوآوی اعلام کرد به فروش فوق العاده 1.5 میلیون دستگاه موبایل آنر 8 دست یافته، ضمن اینکه طی مدت 5 ماه پس از معرفی رسمی P9 آمار عرضه آن به بیش از 6 میلیون عدد رسیده.

Huawei-100-million-milestone

حال طی مراسم دیروز، کمپانی مذکور با افتخار اعلام کرد در سال 2016 تا به اینجا توانسته بیش از 100 میلیون دستگاه تلفن همراه به فروش برساند. لازم است بدانید آمار اسمارت فون های فروخته شده توسط هوآوی در سال 2015 جمعاً به رقم 100 میلیون دستگاه رسیده بود، بنابراین قطعاً ارقام سال 2016 نسبت به سال گذشته برتری قابل توجهی خواهد داشت.

این موفقیت، یکی از بزرگ ترین دستاوردهای کمپانی چینی از بدو تأسیس به شمار می رود. همچنین توجه داشته باشید که طی هفته های باقی مانده از سال 2016 شاهد رونمایی از فبلت قدرتمند Mate 9 نیز خواهیم بود که به احتمال زیاد در تاریخ 3 نوامبر مطابق با 13 آبان ماه معرفی می گردد.

لازم به ذکر است اسمارت فون مورد بحث از جدیدترین چیپست کایرین هوآوی در کنار 6 گیگابایت رَم، ماژول دوربین دوگانه، و فناوری شارژ فوق سریع بهره خواهد گرفت که می تواند طی مدت تنها 5 دقیقه باتری موبایل را از 0 تا 50 درصد شارژ نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Farzad Parsaee
    Farzad Parsaee | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

    شارژ باتری از ۰ تا ۵۰ تو ۵ دقیقه ؟ فوق العاده هست

  • meysam
    meysam | ۲۵ مهر ۱۳۹۵

    اووووفففف

  • سینا ز
    سینا ز | ۲۵ مهر ۱۳۹۵

    سری y و g هنوز پر از مشکل و بی کیفیتن، اما سری های آنر، میت و پی بی نظیرن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی