ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی C9 سامسونگ در TENAA رؤیت شد؛ نسخه Pro نیز در راه است

موبایل جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-C9000 از وب سایت TENAA سر درآورد، که احتمالاً همان گلکسی C9 باشد، محصولی که به زعم کمپانی کره ای، تحول عظیم بعدی آنها خواهد بود. در کنار ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ مهر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

موبایل جدیدی از سامسونگ با شماره مدل SM-C9000 از وب سایت TENAA سر درآورد، که احتمالاً همان گلکسی C9 باشد، محصولی که به زعم کمپانی کره ای، تحول عظیم بعدی آنها خواهد بود. در کنار این خبر، شاهد جزئیات و تصاویر دیگری از این تلفن همراه نیز هستیم.

با توجه به طراحی دستگاه، به خوبی می توان دید که اسمارت فون مورد بحث، نسخه جایگزین دو مدل پیشین یعنی C5 و C7 خواهد بود، و فهرست مشخصات TENAA نیز نشان می دهد گلکسی C9 ابعاد بزرگ تری نسبت به C7 با نمایشگر 5.7 اینچی دارد.

Samsung-Galaxy-C9-TENAA

طبق اخبار موجود، C9 سامسونگ از نمایشگر 6.0 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل و از نوع امولد برخوردار است. مغز متفکر آن نیز چیپ مجتمع اسنپدراگون 652 ساخت کوالکام بوده و 6 گیگابایت رَم در کنار باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید را به اجرا در می آورند.

گلکسی C9 از شبکه 4G/LTE پشتیبانی کرده و حسگر اثر انگشت نیز در آن روی دکمه Home تعبیه گشته. یکی از نکات جالب در مورد طراحی این اسمارت فون، شکل جدید خطوط مربوط به سیستم آنتن دهی است که از سه خط باریک در بالا و پایین دستگاه و با رنگی مشابه پنل پشتی تشکیل شده.

با توجه به اینکه اکثر تولیدکنندگان هنوز نتوانسته اند نوارهای آنتن دهی را به شکلی زیبا در موبایل هایی با بدنه فلزی جای دهند، ظاهراً سامسونگ به این توانایی دست یافته و زبان طراحی منحصر به فردی را پیدا نموده.

علاوه بر موارد فوق، چندین تصویر دیگر نیز فاش شده که احتمالاً به نسخه Pro از گلکسی C9 تعلق دارند، ضمن اینکه طراحی نوار آنتن دهی سه گانه در آنها مشخص است. البته هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری Galaxy C9 Pro وجود ندارد، اما احتمالاً به زودی شاهد افشای اخبار و شایعات در مورد این دستگاه نیز خواهیم بود.

گفتنی است این دو تلفن همراه احتمالاً در رنگ های طلایی، نقره ای و رز گلد و طی ماه جاری در کشور چین رونمایی شده، و در ماه نوامبر به بازار دیگر کشورها راه خواهند یافت.

در ادامه رندرهای منتسب به موبایل گلکسی C9 Pro را تماشا کنید:

Samsung-Galaxy-C9-Pro-2 Samsung-Galaxy-C9-Pro-1 Samsung-Galaxy-C9-Pro-0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • .
    . | ۲۵ مهر ۱۳۹۵

    با این مشخصات که خوندم،
    باز هم میپوکه.....
    حالا نگاه کنید کی باشه برسید به حرفم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی