ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی فبلت می نوت 2 شیائومی رسما مشخص شد

تاریخ رونمایی رسمی تلفن هوشمند Mi Note 2 که ماه ها با شایعات و اخبار ضد و نقیض آن دست و پنجه نرم کردیم، بالاخره مشخص شد. فبلت جدید کمپانی چینی قرار بود در سه ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

تاریخ رونمایی رسمی تلفن هوشمند Mi Note 2 که ماه ها با شایعات و اخبار ضد و نقیض آن دست و پنجه نرم کردیم، بالاخره مشخص شد.

فبلت جدید کمپانی چینی قرار بود در سه ماهه نخست سال 2016 معرفی شود، اما این اتفاق نیافتاد و در نهایت فصل آخر سال برای اتفاق در نظر گرفته شد.

بر اساس پست اخیر صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی چینی Weibo، تلفن هوشمند مورد بحث در تاریخ 25 اکتبر (4 آبان) به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

گفتنی است این شرکت از تونی لونگ، یکی از مشهورترین بازیگران سینمای چین بهره جسته و احتمالاً ایشان به عنوان سفیر محصول جدید شیائومی معرفی می شوند. مراسم مذکور در سالن بزرگ ژیمناستیک دانشگاه شهر پکن برگزار شده و به نظر می رسد حضور در آن برای عموم آزاد خواهد بود.

Xiaomi-Mi-Note-2-confirmation_1-w600

گفته می شود شیائومی Mi Note 2 از پنل 5.7 اینچی OLED خمیده و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل برخوردار بوده و چیپست اسنپدراگون 821 به همراه 6 گیگابایت رم توان پردازشی آن را شکل داده است. منبع تغذیه انرژی این دستگاه باتری 4000 میلی آمپری بوده و سیستم عامل اندروید 6 به صورت پیش فرض روی آن نصب گردیده. ناگفته نماند که در بخش پایینی این دیوایس، حسگر اثر انگشت فراصوتی کوالکام هم جای خواهد گرفت.

جالب است بدانید اخیراً تصویر جدیدی منتسب به این تلفن هوشمند در سطح اینترنت پخش شده که در آن خبری از نمایشگر خمیده وجود نداشته و در عوض پنلی یکپارچه تمام سطح جلویی بدنه را پوشانده و حاشیه صفحه نمایش کاملاً حذف شده است. با این وجود به نظر می رسد که این عکس فانتزی بوده و ارتباطی با فبلت جدید شیائومی نخواهد داشت.

Xiaomi-Mi-Note-2-unlikely-design_3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آدم های ساده را دوست دارم
    آدم های ساده را دوست دارم | ۲۶ مهر ۱۳۹۵

    عجب غولیه
    دمش گرم شیائومی ,خیلی براش احترام قائلم

مطالب پیشنهادی