ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی های موبایل که می توانید با یک دست انجام دهید [قسمت دوم و پایانی]

این روزها «انتظار» را بیشتر از همیشه می توانیم بین ثانیه های زندگی خود احساس می کنیم. ایستگاه اتوبوس، مترو، کلاس های درسی یا تمام چیزهایی که با آن ها سرکار داریم؛ برای تمام این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

این روزها «انتظار» را بیشتر از همیشه می توانیم بین ثانیه های زندگی خود احساس می کنیم. ایستگاه اتوبوس، مترو، کلاس های درسی یا تمام چیزهایی که با آن ها سرکار داریم؛ برای تمام این ها باید دقیقه هایی را به انتظار بشینیم. شاید به خاطر فشارهای روزانه این گونه از انتظارات رنگ و بوی طاقت فرسا به خود گرفته باشند اما همیشه برای آسودگی یا آرامش انسان ها راه های گوناگونی است.

بعضی ها به موسیقی گوش می دهند، عده ای با دوستان خود چت می کنند و افرادی هم به تجربه بازی های اسمارت فون ها می پردازند. با مطلب امروز تصمیم گرفتیم سرگرمی گروه سوم را هدف قرار داده و بازی هایی را معرفی نماییم که می توانید تنها با یک دست انجام دهید. اگر جای خالی عناوین ساده را روی تلفن های هوشمند خود احساس می کنید، با ما و بهترین های این هفته همراه باشید. قسمت اول مقاله را می توانید از اینجا مشاهده نمایید.

ULTRAFLOW 2

Ultra-Flow-2-screens-w600

چه قدر به ریتم بازی ها اهمیت می دهید؟ خواهان عناوینی هستید که سرعت حرف اول را بزند یا می خواهید بیشتر به سمت تفکر پیش روید؟ اگر به جستجوی یک اپلیکیشن هیجان انگیز می گردید بقیه مطلب را نخوانید، چون عنوان شما همینجاست. ULTRAFLOW 2 به قدری سرعت را چاشنی کار خود کرده که پس از چندین دقیقه می بینید 10 مرحله را پشت سر گذاشته اید. جدا از المان های خلاقانه گیم پلی و گرافیک مینیمالیسم، بزرگترین مزیت ساخته Ultrateam همین است؛ طی کمترین زمان بیشترین سرگرمی ممکن را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم هم اکنون ULTRAFLOW 2 را دانلود نموده و با کشیدن دست خود روی جهت های گوناگون، توپ را به درون دایره ها بفرستید.

ULTRAFLOW 2

ULTRAFLOW 2

سازنده: Ultrateam قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 76.8 / 28 مگابایت زبان:

Numbo Jumbo

Numbo Jumbo

هنوز 2048 [معرفی دیجیاتو] را انجام می دهید؟ خوب بهتر است که هم اکنون این بازی را فراموش نموده و به تجربه Numbo Jumbo بپردازید. این عنوان که توسط هموطن ما کاوه دریابیگی ساخته شده و به بهترین های فستیوال گوگل هم راه پیدا کرد، می خواهد یک تجربه ساده/چالش برانگیز را به ارمغان بیاورد. با Numbo Jumbo تنها یک وظیفه دارید؛ اعداد را انتخاب نموده و آن ها را به سمت مجموع خود هدایت کنید. 2 و 2 را ببینید. پاسخش 4 می شود. بنابراین دست خود را روی این اعداد کشیده و سپس 4 را لمس نمایید. طبیعتا المان های نوآورانه به تنهایی برای انجام Numbo Jumbo کافی هستند اما وجود چهار حالت گوناگون هم توانسته تا جذابیت ساخته کاوه دریابگی را افزایش دهد.

Numbo Jumbo

Numbo Jumbo

سازنده: کاوه دریابگی قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 27.7 / 13 مگابایت زبان:

Flow Free: Hexes

Flow Free Hexes

به به، ببینید چه کسی اینجاست. چهار سال از انتشار Flow Free [معرفی دیجیاتو] می گذرد؛ یکی از محبوبیت اپلیکیشن های اسمارت فون ها که با سادگی خود توانست میلیون ها بازیکن را شیفته خود کند و همین هفته پیش هم شاهد انتشار قسمت بعدی اش با نام Flow Free: Hexes بودیم. مکانیزم های گیم پلی ساخته Big Duck Games همانند گذشته هستند، نقطه های همرنگ را به یکدیگر متصل نموده و مراقب باشید که خط ها هم را قطع کنند. تغییر محیط بازی از مستطیل به چند ضلعی موجب شده تا بازیکن ها طعم چالش های متفاوت را چشیده و دوباره به اتصال نقطه ها معتاد شوند.

Flow Free: Hexes

Flow Free: Hexes

سازنده: Big Duck Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 19.1 / 10 مگابایت زبان:

مگنیس

مگنیس

مگنیس به سازندگان ایرانی نشان داد که برای موفقیت نیازمند تکنولوژی های قدرتمند نیستید. چون تنها با یک ایده ساده می توانید آن را به دست بیاورد؛ هنگامی که خلاقیت حرف نخست را می زند. مگنیس که از پدیده های سال گذشته هم بود را می توانیم یکی از بهترین های بازی های ایرانی بنامیم. با وجود این که چندین ماه از انتشار ساخته پاییزان می گذرد اما همچنان عنوانی هم سبک مگنیس انجام نداده ایم که بتواند این گونه ما را شیفته خودش کند. بزرگترین جذابیت بازی به سیستم کنترلش وابسته است که ترکیبش با طراحی فوق العاده چالش ها توانسته یک تجربه نوگرایانه را به ارمغان بیاورد؛ شخصیت اصلی قرینه حرکت دست شما از خود واکنش نشان می دهد.

مگنیس

مگنیس

سازنده: پاییزان قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 35.6 مگابایت زبان:

Square it

چرا باید Square it را تجربه کنیم؟ خیلی ساده است، به خاطر آرامشی که بازی به مخاطب ها هدیه می دهد. با انجام ساخته Infinity Game نه تنها سرگرم می شوید، می توانید به آسودگی هم برسید. تک تک المان های Square it با سادگی گره خورده اند. از محیط های مینیمالیسم بگیرید تا مکانیزم های گیم پلی که همگی سعی می کنند تجربه ای فراموش نشدنی را به وجود بیاورند. هدف اصلی Square it حرکت روی تمام قسمت های یک محیط است؛ هر مرحله بازیکن به منطقه های متفاوتی قدم گذاشته و او باید با مربع ها مسیر موجود را طی نماید. اگر هم قدم اشتباه بردارید، مجبورید تا از ابتدا معما را آغاز کنید.

■ Square it!

■ Square it!

سازنده: Infinity Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:

Mekorama

معیارهای شما برای دانلود یک اپلیکیشن چیست؟ گرافیک چشم نواز، مکانیزم های خلاقانه گیم پلی، موسیقی فوق العاده یا شاید هم حجم پایین؛ Mekorama تمام آن ها را برای شما به ارمغان می آورد. Martin Magni با ساخته اش یک معجزه امروزی را رقم زد، با عنوانی مواجه هستید که با وجود المان های مثبت خود حجمش تنها 6 مگابایت است. مکانیزم های گیم پلی بازی پیرامون ماجراجویی یک ربات دلنشین چرخیده و طی مرحله ها باید به او کمک کنید تا به بلوک پایانی برسد. گستردگی چالش ها، انیمیشن های شخصیت اصلی و قابلیت ساخت پازل ها را می توانیم از بقیه المان های مثبت عنوان Mekorama بنامیم.

Mekorama

Mekorama

سازنده: Martin Magni قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 9.3 / 5.2 مگابایت زبان:

Circuroid

https://digiato.com/wp-content/uploads/2016/09/Circuroid-mobile-game-w600.jpg

تاکنون شده ناخواسته دست خود را به سمت اسمارت فون برده و به تجربه عنوانی مشغول شوید؟ با Circuroid شاهد چنین لحظه ای خواهید بود. Big Frost Games با این اپلیکیشن توانست یک ترکیب عجیب به وجود بیاورد. سادگی و هیجان را می گوییم. Circuroid عنوانی است که شاید مکانیزم های کنترلرش را زیر 10 ثانیه فرا بگیرید اما به خاطر سرعت بالای گیم پلی می تواند آدرنالین خون بازیکن را بالا برده و به او انرژی بدهد. با ساخته Big Frost Games نقش پیکانی را دارید که باید با پرتاب تیرهای گوناگون، از عبور سنگ ها جلوگیری کند. با پیشرفت هم پیکان شما قدرتمند شده و قدرت های جدیدی به دست می آورد.

Circuroid

Circuroid

سازنده: Big Frost Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 83.8 / 31 مگابایت زبان:

Cristiano Ronaldo: Kick'n'Run

Cristiano Ronaldo - mobile game

امروزه سبک Runner به نقطه ای رسیده که استودیوهای بازیسازی خیلی سخت می توانند تجربه ای نوآورانه یا متفاوت را به بازیکن ها هدیه بدهند. Hugo Games با عنوان معروف Cristiano Ronaldo: Kick'n'Run توانست این ناممکن را ممکن سازد. این بار ضمن تغییر جهت کاراکتر [پایه ای ترین بخش بازی های رانر] باید توپ خود را هم به سمت سیبل ها شلیک کنید تا امتیاز به دست بیاورید. اضافه سازی همین المان کوچک اما تاثیر گذار موجب شده تا شاهد ریتم یکنواخت بازی های مشابه نباشیم. جدا از این که به خاطر قدرت های گوناگون، چالش های متفاوت و خود کریستیانو رونالدو مطمئنا تا روزها یا شاید ماه ها به تجربه Cristiano Ronaldo: Kick'n'Run خواهید پرداخت.

Cristiano Ronaldo: Kick'n'Run

Cristiano Ronaldo: Kick'n'Run

سازنده: Hugo Games A/S قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 146 / 51 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی