ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مسئولیت های اجتماعی ال جی در ایران و کمک به دانش آموزان نیازمند

نماینده شرکت ال جی در ایران با ارسال یک بیانیه خبری برای دیجیاتو اطلاع می دهد که در دو سال اخیر چند پروژه مسئولیت اجتماعی را به سرانجام رسانده و به انجمن حمایت از حقوق کودکان، لوازم مورد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۱

نماینده شرکت ال جی در ایران با ارسال یک بیانیه خبری برای دیجیاتو اطلاع می دهد که در دو سال اخیر چند پروژه مسئولیت اجتماعی را به سرانجام رسانده و به انجمن حمایت از حقوق کودکان، لوازم مورد نیاز برای تحصیل اهدا کرده است.

ال جی می گوید که از طریق همکاری با شرکت گلدیران در دو سال اخیر، ۲۰ هزار کوله پشتی در سراسر کشورمان توزیع کرده تا امکانات آموزشی بیشتری را در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار دهد. این شرکت همچنین در برخی مناطق کشورمان علاوه بر کیف اقدام به توزیع لوازم التحریر کرده تا تحصیل عده ای از دانش آموزان را ممکن سازد.

ال جی در کنار اقدامات فوق، با همکاری گلدیران برخی مدارس ایران را نیز به سیستم تهویه سرمایش و گرمایش مجهز نموده تا وضعیت کلاس درسی را هم بهبود دهد. شرکت یاد شده همچنین خبر می دهد که خیریه‌ هایی مانند زنجیره‌ امید، دارالاکرام، مهرآفرین، زینب کبری و بهنام دهش پور از جمله موسساتی هستند که در این مدت با همکاری ‌ال‌ جی به کودکان نیازمند کمک کرده‌ اند.

photo_2016-10-16_17-12-46-w700

شرکت های ال جی و گلدیران از نگاه ویژه خود به کودکان و نوجوانان می گویند و پشتیبانی شان از سیستم آموزشی و پرورشی را به روش های اینچینینی نشان داده اند.

یکی دیگر از پروژه‌های بزرگ مسئولیت اجتماعی ال‌جی «گلدکیدز» نام دارد که هدف اصلی آن حمایت از کودکان در معرض آسیب و آموزش و پرورش آنهاست. گلدکیدز یا «کانون طلایی نخبگان ایران» طرح استعدادیابی و حمایت از بهترین ها در رشته های مختلف، برنامه ای نو در راستای حمایت از کودکان مستعد ۶ تا ۱۶ ساله است.

آقای فرخ صفار زاده، مدیریت روابط عمومی گلدیران، در رابطه با این پروژه‌ها می‌گوید: «نشاندن لبخند بر لبان کودکان و نوجوانان و تشویق آن‌ها به یادگیری، هدف ما برای توزیع کیف‌های کوله‌ای و ارائه خدمات مختلف آموزشی و پرورشی در بین مدارس و مراکز آموزشی مناطق مختلف کشور است. کودکان ما را می‌بینند و تحت تاثیر رفتار ما قرار می‌گیرند. زمانی که درک کنند مورد توجه قرار گرفته‌اند،‌ در زندگی‌شان هدفی شکل می‌گیرد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۲۶ مهر ۱۳۹۵

    خاک بر سر این رژیم ثروت مملکت رو میبرن عراق سوریه یمن فلسطین و غیره خودمون داریم تو این کشور پر از نفت و گاز و این همه منابع، داریم از گرسنگی میمیریم

    • Alireza omid
      Alireza omid | ۲۶ مهر ۱۳۹۵

      جبه جنگ رو دور نگه میدارن تا جنگ ها لب مرز کشورمون نباشه.یخورده سطح بینشمون رو بالا ببریم
      وگرنه اونا اگه بخوان پول هارو خرج کنن الکی اول میزارن جیب خودشون!

      • mamali_mamooli
        mamali_mamooli | ۲۶ مهر ۱۳۹۵

        کدوم جبهه کدوم جنگ ؟!
        مزخرفات رو تکرار نکنیدخواهشا
        اصلا ما چرا باید بجنگیم !؟ ما با کی سر جنگ داریم ؟!

  • iCloner
    iCloner | ۲۶ مهر ۱۳۹۵

    کار کشورمون به کجا رسیده.
    شدیم عین آفریقا، از کشورای دیگه میان کمک رسانی و درخت کاری و...
    صد البته شرکتی مثل ال جی کار پسندیده ای انجام میده، ولی...

    • mamali_mamooli
      mamali_mamooli | ۲۶ مهر ۱۳۹۵

      هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیرد

    • Dandelions
      Dandelions | ۱ آبان ۱۳۹۵

      این طوریا هم نیست. همه شرکت ها، (نه فقط ال جی) مخصوصا شرکت های خارجی و بین المللی که تو کشورهای دیگه نمایندگی دارن، وظیفه دارن خدمات و اقداماتی رو در جهت مسئولیت اجتماعی انجام بدن. با این کار نه تنها یه قدم مثبت در جهت رفاه حال مردم کشوری که دارن توش کار میکنن و براشون درآمدزایی داره انجام میدن بلکه در حُسن اعتبارشون هم موثره و در نهایت باعث میشه مثلا وقتی از یه شرکتی مثل ال جی اسم اورده بشه، مردم یاد کارهای انسان دوستانه و خدمات اجتماعی اون شرکت در کشورش بیفته . صد در صد برای خودش هم منافعی رو به دنبال داره و بی فایده هم نیست. نتیجه همه این اقدامات در نهایت به افزایش فروش و خوشنامی برند کمک میکنه. حالا فرقی نمیکنه این کشور امریکا باشه یا ایران. همه جا فقیر و غنی داره. منحصر به ایریان نمیشه این طرح ها. ما نباید خودمون رو دست کم بگیریم. حداقلش اینه که فکر کنیم بازار ایران انقدر برای ال جی سودآوره که حاضره برای حفظ اون و از دست ندادنش اقدامات زیادی انجام بده و وجهه خودش رو با خدمات و اقدامات مسئولیت اجتماعی به عنوان یه شرکت معتبر که دوستدار مشتریان ایرانی و حافظ منافع اون هاست جلوه بده.

  • nima Turboo
    nima Turboo | ۲۶ مهر ۱۳۹۵

    ?

مطالب پیشنهادی