ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل پرچمدار ZUK مجهز به چیپست اسنپدارگون 821 در TENNA رؤیت شد

برند ZUK در سال 2015 به عنوان شاخه ای از بزرگ ترین تولیدکننده کامپیوترهای شخصی جهان یعنی لنوو معرفی شد. آنها سال گذشته اولین موبایل خود تحت عنوان ZUK Z1 را عرضه کردند، و طی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

برند ZUK در سال 2015 به عنوان شاخه ای از بزرگ ترین تولیدکننده کامپیوترهای شخصی جهان یعنی لنوو معرفی شد. آنها سال گذشته اولین موبایل خود تحت عنوان ZUK Z1 را عرضه کردند، و طی سال جاری نیز شاهد دو اسمارت فون از سری Z2 بودیم.

حال به نظر می رسد نسل سوم تلفن های همراه این کمپانی در راه است، زیرا محصولی مجهز به قوی ترین چیپست حال حاضر کوالکام یعنی اسنپدراگون 821 در پایگاه داده نهاد رگولاتوری چین TENAA رؤیت شده.

در فهرست منتشر شده می بینیم موبایل بعدی ZUK به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل مجهز گشته، همچنین 4 گیگابایت رَم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار چیپ مجتمع اسنپدراگون 821 جای گرفته اند.

دوربین اصلی این اسمارت فون 13 مگاپیکسلی است، و دوربین دیگری نیز با سنسور 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی قرار گرفته. ظرفیت باتری تلفن همراه مورد بحث 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، که در مقایسه با دو سری قبلی کاهش قابل توجهی داشته، اما ظاهراً ZUK برای دستیابی به هدفش یعنی کاهش ضخامت دستگاه به 7.68 میلیمتر، ناچار به این کار بوده.

گفتنی است هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت محصول آتی ZUK ارائه نشده، اما باید به این نکته توجه داشت که ZUK Z2 در زمان عرضه، ارزان ترین موبایل مجهز به چیپست اسنپدراگون 820 به شمار می رفت. همچنین در حال حاضر LeEco Pro 3 با قیمت 267 دلار، مقام اول کم هزینه ترین اسمارت فون با جدیدترین نسل چیپست های کوالکام را در اختیار دارد.

در ادامه تصاویر نه چندان واضح تلفن همراه جدید ZUK را می بینید:

Lenovo-ZUK-Snapdragon-821-1 Lenovo-ZUK-Snapdragon-821-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sepehri
    sepehri | ۲۷ مهر ۱۳۹۵

    هر شرکتی یه گوشی تکراری نو اوری هم که ندارن سی پی یو کوالکام رم ۴ باطری ۳۰۰۰ دوربین ۱۳ همش تکراری این سخت افزارو شرکتها ۳ سال میش مونتاژ کردن و دادن بیرون و بجز سامی و اپل بقیه فقط مونتاژ میکنند .

  • YAS...
    YAS... | ۲۶ مهر ۱۳۹۵

    جالب نیس...

مطالب پیشنهادی