ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک های جدید اپل احتمالاً ششم آبان معرفی می شوند

وب سایت Re/Code در گزارش تازه ای تایید می کند که مراسم معرفی کامپیوترهای مک جدید اپل در تاریخ ۲۷ اکتبر - ۶ آبان برگزار می شود. اپل در نیمه دوم ماه میلادی گذشته سیستم عامل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

وب سایت Re/Code در گزارش تازه ای تایید می کند که مراسم معرفی کامپیوترهای مک جدید اپل در تاریخ ۲۷ اکتبر - ۶ آبان برگزار می شود.

اپل در نیمه دوم ماه میلادی گذشته سیستم عامل «MacOS Sierra» را برای کامپیوترهای شخصی خود ارائه کرد ولی خبری از کامپیوتر جدیدی نبود تا از سیستم عامل جدید بهره گیرد. با اینحال اپل کمتر از ده روز دیگر کامپیوترهای جدید خود را معرفی می کند و به همین شکل می تواند پیش از آغاز فصل خریدهای پایان سال، محصولاتش را در اختیار مشتریان قرار دهد.

آمارهای منتشر شده از سوی موسسه های تحقیقاتی نشان داده بود که در ماه های اخیر کاربران علاقه چندانی به خرید مک های اپل نشان نداده اند. علت این موضوع، آپدیت نشدن بیشتر مدل ها برای بیش از یک سال بوده است (به جز مک بوک ۱۲ اینچی).

از طرف دیگر، اپل آخرین بار در سال ۲۰۱۲ مک بوک پرو را به شکل کامل باز-طراحی کرد و حالا بر اساس آنچه در ماه های اخیر شنیده ایم، قصد دارد پس از چهار سال دوباره چنین کاری را انجام دهد. در همین رابطه گفته شده بود که نوار کلید های «فانکشن» بالای کیبورد جای خود را به نمایشگر لمسی و باریک می دهد تا کاربر در هنگام اجرای هر اپلیکیشن، منوهای مرتبط به آن را در همین نمایشگر مشاهده کند. از طرفی انتظار می رود که اپل درگاه USB-A کنونی را از مک بوک Pro حذف کرده و به جای آن، ۴ عدد درگاه USB-C در اختیار کاربر قرار دهد.

ری/کد همچنین گزارش می دهد که رویداد اپل برای معرفی مک های جدید، در نزدیکی یا در خود مقر اپل در کوپرتینو خواهد بود و شرکت یاد شده این مراسم را در سان فرانسیسکو برگزار نمی کند. البته چنین مسئله ای مورد انتظار هم هست چرا که اپل معمولاً رویدادهای بزرگش را به سان فرانسیسکو و مجتمع «بیل گراهام» می برد، اما رویدادهای کوچک تر اینچنینی، در خود کوپرتینو برگزار می شوند.

لازم به ذکر است که هنوز این تاریخ به شکل رسمی از سوی خود اپل تایید نشده و صرفاً ادعایی از سوی وب سایت ری/کد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rivekan
    Rivekan | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

    دقیقا گذاشته یک روز بعد از مراسم ۵ آبان سرفیس مایکروسافت! قضیه خیلی جذاب شد، ببینیم کدام مراسم توجهات بیشتری جلب می‌کنه، کدام شرکت بیشتر نوآوری خواهد داشت؟!

مطالب پیشنهادی