ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بررسی ویژگی های جدید در آخرین به روز رسانی اپلیکیشن اسنپ

اگر ساکن تهران هستید، کم و بیش با اسنپ آشنایید؛ سرویس تاکسی یاب آنلاینی که با الگوبرداری از شرکت هایی چون Uber توانسته با به خدمت گرفتن تکنولوژی، بسیاری از مشکلات تاکسیرانی سنتی را از میان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ مهر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

اگر ساکن تهران هستید، کم و بیش با اسنپ آشنایید؛ سرویس تاکسی یاب آنلاینی که با الگوبرداری از شرکت هایی چون Uber توانسته با به خدمت گرفتن تکنولوژی، بسیاری از مشکلات تاکسیرانی سنتی را از میان بردارد.

اگر تا کنون از خدمات اسنپ استفاده نکرده اید، بهترین موقع همین حالاست، چرا که نسخه 2.6.4 این اپلیکیشن ساعاتی پیش به همراه قابلیت هایی جدید برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شده است.

به بهانه عرضه این به روز رسانی و ارائه قابلیت های جدید، تصمیم گرفتیم تا نگاه دقیق تری بر آن ها داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم که اسنپ در این نسخه چه خدمات جدیدی برای کاربران خود تدارک دیده است.

اضافه شدن "گزینه های سفر"؛ اسنپ رفت و برگشت، اسنپ با دو مقصد و اسنپ با توقف

Snapp 4-w600

اسنپ در آخرین نسخه بخش جدیدی به نام گزینه های سفر را معرفی کرده است. آیکن مربوط به آن را در گوشه بالا و سمت چپ اپلیکیشن مشاهده می کنید.

یکی از محدودیت های نسخه های قبلی اسنپ این بود که فقط می توانستید برای "یک مقصد" ماشین بگیرید. به لطف اضافه شدن گزینه های سفر، این مقدار حالا به "دو مقصد" افزایش یافته. بنابراین با استفاده از این قابلیت، اسنپ شما پس از رسیدن به مقصد اول مدتی در آن توقف کرده و سپس عازم مقصد دوم می شود.

اما تعیین مدت زمان همین توقف هم یکی دیگر از قابلیت های جدید اسنپ محسوب می شود. حالا می توانید به وسیله اپلیکیشن، از راننده بخواهید که تا اتمام کار و بازگشت شما منتظرتان بماند.

Snapp One-w600

مدت زمان توقف می تواند از 10 دقیقه تا 4 ساعت باشد، و بسته به مدتش هزینه ای که بابت آن می پردازید تغییر می کند. گرفتن اسنپ رفت و برگشت هم قابلیت جدید دیگری است که در نسخه 2.6.4 اپلیکیشن به آن دسترسی دارید.

این سه گزینه، یعنی «در خواست اسنپ برای 2 مقصد، اسنپ رفت و برگشت و اسنپ با توقف» برای مسافر چند مزیت به همراه دارد. اولا واضح است که هزینه ها با استفاده از این سه گزینه کمتر می شود،‌ چرا که نیازی نیست برای سفر از نقطه A به B و بازگشت به جای اول دو بار اسنپ بگیرید.

مهم تر از آن زمان شماست که با استفاده از این گزینه ها کمتر صرف کار در اپلیکیشن برای خبر کردن تاکسی خواهد شد. با این گزینه ها خیال تان جمع است که راننده در نقطه ای مشخص، منتظر شماست. پس با خیالی آسوده می توانید به انجام کارهایتان برسید.

ثبت کد تخفیف حین سفر 

Snapp 5-w600

اگر اپ اسنپ را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، می توانید از کدهای تخفیف در سفر استفاده کنید. البته گاهی خود شرکت اسنپ هم در مناسبت های مختلف کدهای تخفیف ارائه می کند.

در نسخه های پیشین اسنپ این کد تخفیف را می بایست پیش از سفر و در تنظیمات اپ وارد می کردید. اما حالا در نسخه 2.6.4 امکانی فراهم شده که حین سفر این کار را انجام دهید. در لحظه وارد کردن کد، بسته به میزان تخفیف از مبلغ کرایه شما کاسته می شود.

میانبر مسیرهای منتخب

Snapp 6-w600

مطمئنا نقاطی از شهر هستند که بیشتر از سایر مناطق بین شان در رفت و آمدید. به لطف قابلیت مسیرهای منتخب اسنپ، می توانید آن ها را به اپلیکیشن معرفی کنید تا در هر بار سفر وقت تان برای پیدا کردن آدرس تلف نشود.

برای اضافه کردن مسیرهای منتخب خوشبختانه محدودیتی ندارید، و نکته خوب اینکه با اضافه کردن موارد جدید، از هر کدام یک آیکن (در نسخه اندروید) ساخته شده و در صفحه اصلی موبایل تان قرار می گیرد. بنابراین لمس ساده این آیکن کافیست تا زحمت جستجوی در نقشه برای یافتن مقصد و درخواست اسنپ را از دوش تان بردارید.

نمایش زمان و کیلومتر طی شده با اسنپ در لیست سفرها

Snapp Two -w600

از این پس تاریخچه تمام سفرها با ذکر جزئیات در اسنپ ذخیره می شوند. حالا می توانید ببینید که چند ساعت و چند کیلومتر با ماشین های اسنپ در سفر بوده و چقدر هزینه کرده اید؛ قابلیت خوبی که امکان مقایسه و بررسی عملکرد اسنپ در طول زمان را به شما می دهد.

امکان امتیازدهی به راننده از طریق ایمیل

اگر از اسنپ استفاده کرده باشید، حتما دیده اید که گاهی اوقات با رسیدن به مقصد صفحه امتیازدهی به راننده بارگذاری نمی شود. تیم اسنپ برای برطرف نمودن این مشکل، امکان امتیازدهی از ایمیل را هم برایتان فراهم کرده تا بتوانید آن ها را برای مدیریت بهتر رانندگان استخدامی یاری کنید.

قابلیت های جدید اسنپ، مطمئنا کیفیت سفر با تاکسی های این سرویس را بیش از پیش افزایش خواهند داد. برای دانلود جدیدترین نسخه اپلیکیشن می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

نظرتان در مورد قابلیت های جدید اسنپ چیست؟ با ما در میان بگذارید.

Snapp اسنپ

Snapp اسنپ

سازنده: Snapp Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 42.8 / 10.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • hajmahdi
    hajmahdi | ۲۳ بهمن ۱۳۹۵

    من نمیخوام مثل بقیه دروغ بگم بنابراین رک و پوست کنده بگم که اگه موقع ثبت نام کد معرف زیر رو بزنید (این کد من هست) تاپسی به شما 5000 تومان تو اولین سفرتون تخفیف میده به من هم یه سفر رایگان میدن بنابراین ممنون میشم اگه کدای منو بزنین در ضمن وقتی عضو شدین به شما کد میده که میتونین همین کدو به دوستاتون بدین تا معرفشون شما باشین و شما هم از یه سفر رایگان لدت ببرین
    کد من که تو قسمت معرف باید بزنین اینا هستن
    تاپسی:IVG9AG

  • pouria.kad
    pouria.kad | ۳۰ دی ۱۳۹۵

    کد تخفیف اسنپ:
    برای اولین سفر. اگر قبلا سفر کرده اید با یک شماره دیگه ثبت نام کنید:
    sfarahani90

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۸ مهر ۱۳۹۵

    اولین محصول داخل که واقعا ارزش حمایت داره من که از تمام سفرام راضی بودم

    • habib TN
      habib TN | ۱ آذر ۱۳۹۵

      ایرانی نیست مربوط به شرکت راکت اینترنت هستش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی