ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سه تریلر جدید از گیم پلی Zelda: Breath of the Wild منتشر شد [تماشا کنید]

بعد از معرفی کنسول هیبرید و جالب نینتندو سوییچ، به نظر می رسد اهالی کیوتو قصد دارند اوج هیجان را برای هواداران خود به ارمغان بیاورند. بازی The Legend of Zelda: Breath of the WIld ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۹ مهر ۱۳۹۵ | ۱۹:۵۶

بعد از معرفی کنسول هیبرید و جالب نینتندو سوییچ، به نظر می رسد اهالی کیوتو قصد دارند اوج هیجان را برای هواداران خود به ارمغان بیاورند.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the WIld یکی از مورد انتظار ترین عناوین نینتندویی است که قصد دارد آن را در سال 2017 برای دو پلتفرم Switch و Wii U منتشر سازد.

به گفته سازندگان، زلدای جدید بزرگترین بازی این فرنچایز تا به امروز بوده و به نظر می رسد سیاهچاله های موجود در محیط، بسیار بزرگ تر از نسخه های قبلی خواند بود و جهان نیز وسعتی به مراتب بیشتر از سابق خواهد داشت.

نینتندو امروز سه تریلر جدید از گیم پلی این بازی محبوب منتشر ساخته که یکی به چرخش داینامیک آب و هوایی آن اشاره داشته، دیگری نمایشی از نبردها و شکار ارائه می کند، و سومی روی گشت و گذار در دنیای جهان-باز زلدا تمرکز دارد.

اگر از طرفداران این بازی دوست داشتنی هستید تماشای تریلرهای پخش شده را از دست ندهید:

گفتنی است کنسول نینتندو سوییچ که ساعاتی پیش معرفی شد، مارس 2017 (اسفند 95 - فروردین 96) روانه بازار خواهد شد و زلدای جدید را می توان به عنوان یکی از بازی های برتر کنسول نوآورانه و انقلابی ژاپنی ها تجربه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱ آبان ۱۳۹۵

    خیلی بازی خوبیه.

  • saeed nourouzi
    saeed nourouzi | ۳۰ مهر ۱۳۹۵

    تمام اعتبار باقی مونده نینتندو یه جورایی اگه نینتندو هنوز زندست مدیون این بازیه بیشتر کسایی که این کنسول رو میخرن بیشترین دلیل واسه خریدشون همین بازیه،یکی از بهترین سری بازیهای کامپیوتری که تا حالا ساخته شده
    یادش بخیر بچگی بازی ocarina of time و majora mask رو بازی میکردم رو نینتندو۶۴ عالی بود، گرافیکش اونزمانا هیچی از پلی استیشن وان کم نداشت

مطالب پیشنهادی