ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی Wmarkbot؛ رباتی برای ایجاد واترمارک روی تصاویر

احتمالاً شما هم از باز کردن ابزار متعدد روی رایانه ی شخصی تان برای ایجاد واترمارک روی تصاویر، خسته شده اید. خوشبختانه رباتی به نام wmarkbot مشکل مورد نظر را رفع کرده و شما را قادر می ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۳۰ مهر ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

احتمالاً شما هم از باز کردن ابزار متعدد روی رایانه ی شخصی تان برای ایجاد واترمارک روی تصاویر، خسته شده اید. خوشبختانه رباتی به نام wmarkbot مشکل مورد نظر را رفع کرده و شما را قادر می سازد به سادگی هر چه تمام تر و بدون باز کردن اپلیکیشنی خاص، روی تصاویر خود به صورت متن و عکس (با دو فرمت PNG و یا JPEG) واترمارک ایجاد کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات wmarkbot@ را برایتان معرفی کنیم؛ رباتی که به وسیله ی آن می توانید به سادگی هرچه تمام تر روی تصاویر خود واترمارک بزنید. کافیست به سادگی تلگرام خود را باز کنید، به ربات مورد نظر مراجعه و با انجام تنظیمات دلخواه واترمارک موردنظرتان را روی تصویر دلخواه ایجاد نمایید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی wmarkbot@ استفاده کرده و یا روی این لینک کلیک کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. پس از انجام این کار ربات توضیحات لازم و دستورات مورد نظر را برای شما ارسال می کند.

کارکرد ربات مذکور بسیار ساده است. در ابتدای کار، ربات از شما می خواهد زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آن باید در سه مرحله ی کلی تنظیمات مختص به خود را ایجاد نمایید.

Screenshot_20161021-171548

در مرحله ی اول، ربات به شما اطلاع می دهد که از بین متن و عکس یکی را برای واترمارک انتخاب نمایید. با انتخاب گزینه ی متن قادر خواهید بود تصویر خود را به متن دلخواه تان آغشته کنید. گزینه ی عکس هم تفاوت زیادی با متن نداشته و کاری مشابه را انجام می دهد.

در مرحله ی دوم از شما خواسته می شود که متن و یا تصویر مورد نظر خود را برای ربات ارسال نمایید. پس از گذر از این مرحله می توانید اندازه ی متن و یا عکس ارسالی را مشخص کنید.

مرحله ی سوم و آخر نیز به محل قرارگیری واترمارک اختصاص دارد. شما می توانید واتر مارک خود را در 9 موقعیت کلی روی تصاویرتان قرار دهید. متأسفانه ربات مذکور پشتیبانی صحیحی از زبان فارسی نداشته و متن های نوشته شده با این زبان را به درستی نشان نمی دهد. اما برای واترمارک های تصویری و متن های انگلیسی بسیار عالی و کاربردی ظاهر می شود.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • paradox
    paradox | ۱۸ اسفند ۱۳۹۸

    ربات فارسی روبومیز خیلی پیشرفته تر از این ربات هست اگر واقعا به واترمارک نیاز دارید حتما امتحانش کنید.
    t.me/robomiz_bot

  • | ۳۰ مهر ۱۳۹۵

    واقعا عالیه، قبلا باهاش کار کرده بودم، کافیه فقط با یه برنامه ادیتور عکس مثل فتوشاپ یا هرچیز دیگه ای یه عکس با فرمت png بسازید دیگه تمومه، یه بار دستور میدید، ازون به بعد دونه دونه عکس بفرستید و لیبل شده تحویل بگیرید. واقعا کار رو راحت کرده. البته به قول دوستمون درست میگه که ادیت متنی جای کار داره

  • a-m
    a-m | ۳۰ مهر ۱۳۹۵

    خیلی خوبه فارسی هم داره، اگه بشه شخصی سازی بیشتری روی متن ها انجام داد بهتره

  • Hasan SO
    Hasan SO | ۳۰ مهر ۱۳۹۵

    تنها بدیش اینه که سایز لوگو ارسالیو نمیتونی رو عکس تنظیم کنی

مطالب پیشنهادی