ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل ZTE Axon 7 Max احتمالاً تا کمتر از یک هفته دیگر معرفی شود

هفته گذشته، تصاویری از موبایل معرفی نشده ZTE Axon 7 Max در فضای مجازی منتشر شد. حالا نیز به نظر می رسد که تا کمتر از یک هفته دیگر، باید منتظر رونمایی رسمی از این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ مهر ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

هفته گذشته، تصاویری از موبایل معرفی نشده ZTE Axon 7 Max در فضای مجازی منتشر شد. حالا نیز به نظر می رسد که تا کمتر از یک هفته دیگر، باید منتظر رونمایی رسمی از این موبایل چینی باشیم؛ چرا که کمپانی ZTE دعوت نامه ای برای مراسمی در روز 27 اکتبر (6 آبان ماه) ارسال نموده است.

ZTE Axon 7 Max قرار است از نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 1080x1920 (یا Full HD) برخودار باشد. در بدنه دستگاه نیز از چیپست اسنپدراگون 625، به همراه پردازنده هشت هسته ای با فرکانس دو گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو 506 استفاده شده است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری موبایل میان رده مورد بحث می توان به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگنه و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد. ضمناً اندروید 7.0 نوقا نیز به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب خواهد بود.

در حال حاضر هنوز نمی توان مطمئن بود که آیا مراسم ششم آبان ZTE ارتباطی با Axon 7 Max دارد یا خیر؛ اما اگر این مسئله حقیقت داشته باشد باید منتظر اعلام رسمی تاریخ عرضه و قیمت موبایل مورد اشاره باشیم.

ztin-w600

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • رضا H
    رضا H | ۳۰ مهر ۱۳۹۵

    فقط گلکسی C9 با باتری خفن و دوربین اصلی و سلفی ۱۶ اووووووووووووووووچچچچچچوووووووووچچچچچچچچچچچچووووووووووچچچچچچچچچچوووووووووف

    • Shaham Sami Adel
      Shaham Sami Adel | ۳۰ مهر ۱۳۹۵

      مشقاتو نوشتی کوچولو ؟ فردا معلمتون جریمه ات نکنه !!!

مطالب پیشنهادی