ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

19 آیفون به ارزش 13 هزار دلار از یک فروشگاه اپل به سرقت رفت

چهارشنبه گذشته، گروهی متشکل از هفت نفر کلاه به سر و با پوشش سویشرت وارد یکی از فروشگاه های فیزیکی اپل در منطقه ناتیک ماساچوست شده و با سرقت 19 عدد آیفون به ارزش 13 هزار دلار، ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

چهارشنبه گذشته، گروهی متشکل از هفت نفر کلاه به سر و با پوشش سویشرت وارد یکی از فروشگاه های فیزیکی اپل در منطقه ناتیک ماساچوست شده و با سرقت 19 عدد آیفون به ارزش 13 هزار دلار، متواری گردیدند.

به گزارش پلیس ناتیک، این هفت نفر با آرامش وارد فروشگاه شده و با احاطه کردن چند میز، سیستم های ضد سرقت محل را غیر فعال کرده و با نظم خاصی به سرقت آیفون های حاضر پرداختند. بر اساس ویدیوی به دست آمده این افراد متشکل از چند پسر و دختر نوجوان بوده که گویا با تمام نقاط و نکات فروشگاه مورد بحث آشنا بوده اند.

پلیس در حال حاضر اتفاق پیش آمده را تحت بررسی داشته و معتقد است این حادثه احتمالاً با قضیه سرقت هفته ی گذشته شهر هینگهام ارتباط دارد.

iphone-thieves-apple-store-796x485-w600

اپل در ماه های گذشته دچار مجموعه ای از حملات و دزدی های زنجیره ای شده و آیفون های متعددی را از دست داده است. قبل از این، مجموعه ای از سارقین در لباس مبدل کارمندان اپل توانستند با مراجعه به یکی از فروشگاه های شهر نیویورک، 19 آیفون مختلف را بربایند.

گفتنی است کمپانی امریکایی اپل در رویکرد جدید خود تصمیم گرفته از سیستم های ضدسرقت سنتی و اتصال محصولات به میز فاصله گرفته و قصد دارد مکانیزم های امنیتی جدیدی را وارد تلفن های هوشمند خود بسازد. این تصمیم علاوه بر حذف کامل امکان استفاده از موبایل سرقت شده، فضای مناسب تری را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

در ادامه ویدیوی منتشر شده توسط پلیس از لحظه سرقت را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • FARBOD
    FARBOD | ۲ آبان ۱۳۹۵

    کار سامسونگه :)

  • Alireza omid
    Alireza omid | ۲ آبان ۱۳۹۵

    wow.....!

  • | ۱ آبان ۱۳۹۵

    ایفون یکی ۳۰۰ دلار واسه اپل تموم میشه.جو نده

  • آریا . M
    آریا . M | ۱ آبان ۱۳۹۵

    تو ژاپن زلزله اومد حتی یک فروشگاه هم دزدی و غارت نشد نه سرقتی نه دزدی ... اونوقت این لحظه را فروشگاههای زنجیره ای در کشورهای دیگه مثل امریکا مخصوصا" تو ایران را تصویر کنید . تو امریکا درصد بی فرهنگها زیاده خیلیهاشون هم مهاجر هستند...
    خدمت دزدهای عزیز بگم که اون آیفونها نسخه دمو هستند و بصورت عادی قابل استفاده نیستند ریستور هم نمیشن .
    همه کالای فروشگاهها هم بیمه سرقت هستند و بیمه خسارت میده مشکل خاصی نیست .
    در ضمن قیمت تمام شده تمام موبایلهای HighEnd برندهای مطرح جهانی بین 200-300 دلار است بقیه هزینه های جاری و هزینه های تحقیق و توسعه پشتیبانی و تولید و نرم افزار و... است .قیمت اکثر پرچمداران هم حدود 650-900 دلار است هیچ کمپانی هم محصول خود را به قیمت تمام شده نمی فروشد .حتی کمپانی چینی زیر زمینی. مگر آنکه از قطعات ارزان و بی کفیت ساخته شده باشد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی