ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزییات وام خرید دوچرخه و موتورسیکلت برقی

نزدیک به دو سال است که زمزمه ایجاد زیرساخت برای استفاده از موتورسیکلت ها و دوچرخه های برقی در تهران به گوش می رسد و همواره نیز این خبر با نوید هایی در مورد پرداخت ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۳ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

نزدیک به دو سال است که زمزمه ایجاد زیرساخت برای استفاده از موتورسیکلت ها و دوچرخه های برقی در تهران به گوش می رسد و همواره نیز این خبر با نوید هایی در مورد پرداخت وام بدون بهره یا کم بهره به خریداران این وسایل نقلیه سبز همراه است.

در تازه ترین خبر در این رابطه محمد درویش مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از هماهنگی با بانک قرض الحسنه رسالت برای پرداخت وام 10 میلیونی بدون بهره به خریداران موتور و دوچرخه های برقی سخن گفته است.

بر این اساس، باز پرداخت این وام 12 تا 18 ماهه خواهد بود و خریداران می توانند از هم اکنون با مراجعه به شعب این بانک نسبت به دریافت تسهیلات مربوطه اقدام کنند.

IMG_0188

مسلما با توجه به قیمت حداقل 2.5 - 4.0 میلیونی دوچرخه های برقی و بهای 5 تا 30 میلیونی موتورسیکلت های برقی اعطای تسهیلات 10 میلیون تومانی می تواند به ترغیب مصرف کنندگان منجر شود اما حجم این تسهیلات و جزییات استفاده از موتورهای برقی در سطح شهر هنوز چندان روشن نیست.

برای آشنایی با جزییات بیشتر از انواع و اقسام موتورسیکلت ها و دوچرخه های برقی و شرکت های عرضه کننده آن ها در بازار ایران، می تواند گزارش نمایشگاه مربوط به دوچرخه و موتورسیکلت برقی را مطالعه بفرمایید.

IMG_0244

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hector_k2
    hector_k2 | ۴ آبان ۱۳۹۵

    دوچرخه و موتور مال ۸ ماه از سال به درد میخوره ۴ ماه دیگش بارونی و برفیه و سرده !!
    اگه جایی دوچرخه شیاومی رو بفروشه وامم 18 ماهه هم بهش تعلق بگیره من حاضرم بخرم . من صبح ها با ماشین میرم شرکت و برمیگردم !! حساب کردم در ۸ ماه
    روزی 2 ساعت صرفه جویی میشه تو زمانم
    ماهیلنه کم کم دارم 400 تومن دارم هزینه سوخت و اسطحلاک ماشین رو میدم
    سالیانه کم کم دارم ۸۰۰ هزار تومن دارم خلافی ماشین میدم !!‌ ۵۰۰ تومنش فقط تو مسیر شرکت بوده !! چون به صورت دیفالت شما ساف تو خیابون بری بازم جریمه میشی !!!( حداقل این واسه من صدق میکنه )
    در کل ۳.۷۰۰.۰۰۰ صرفه جویی میشه در هزینه
    ۱۳ روزم سالیانه کمتر از عمرم رو تو ترافیک میمونم

  • Ali Mbi
    Ali Mbi | ۳ آبان ۱۳۹۵

    فقط تهران؟ سایر شهر ها نمیشه؟

  • meysam
    meysam | ۳ آبان ۱۳۹۵

    چه جَلَب!!?

مطالب پیشنهادی