ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات Mobazi؛ مجموعه ای جذاب از بازی های تلگرام

با معرفی پلتفرم گیمینگ تلگرام بود که روس ها نشان دادند تلگرام تنها یک سرویس پیام رسان نیست و با آن می توانید حباب آرامش تان را گسترش دهید. همان طور که با معرفی بازی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

با معرفی پلتفرم گیمینگ تلگرام بود که روس ها نشان دادند تلگرام تنها یک سرویس پیام رسان نیست و با آن می توانید حباب آرامش تان را گسترش دهید. همان طور که با معرفی بازی های تک دست گفتیم [قسمت ابتدایی-قسمت پایانی] این روزها انتظار را بیشتر از همیشه بین لحظات زندگی خود احساس کرده و به خاطر بعضی مشکلات، این مسئله بسیاری از انسان ها را آزرده خاطر می نماید.

طبیعتا راه های زیادی برای کاهش این فشار ها است اما معمولا تصمیم می گیریم تا وقت مان را با اسمارت فون ها بگذارنیم. پلتفرم گیمینگ تلگرام برای خیلی ها می تواند حکم یک تیر و دو نشان را داشته باشد؛ نه تنها با دوستان به گفت و گو می نشینید، بازی های گوناگون هم تجربه کنید. اگر برای تجربه این عناوین تنها gamee را می شناسید، مطلب امروز را از دست ندهید. چون می خواهیم به یکی از ربات های ایرانی با کاربرد مشابه بپردازیم.

Mobazi را می گوییم. توسعه دهنده با محصولش توانسته تا با عناوین متفاوت سرگرمی را به بازیکن ها هدیه دهد. پیش از پرداخت به این ربات، بد نیست به دو نکته اشاره نماییم. یکی از آن ها ماهیت پلتفرم گیمینگ تلگرام است. روس ها سعی کردند با چاشنی «رقابت» به بازی های این پلتفرم، مخاطب های بیشتری را به سمت خود بکشانند.

telegram-w600

بنابراین می توانید رکوردهایی که به دست می آورید را با دوستان یا خانواده به اشتراک گذاشته و آن ها را به چالش دعوت نمایید. خوشبختانه تمام عناوین Mobazi این مسئله را رعایت نموده و جالب اینجاست اگر فکر می کنید توانایی هایی زیادی دارید، کافیست به لیگ بازی ها و رقابت با بقیه بروید. احتمالا نخستین نقطه ضعف این ربات که با آن مواجه خواهید شد، همین قسمت باشد.

قابلیت انجام بازی ها با حالت تک نفره را نداشته و حتما باید یکی از دوستان خود را به رقابت دعوت کنید. درست است، همان گونه که گفتیم بیشتر جذابیت پلتفرم گیمینگ تلگرام پیرامون همین مسابقه با آشنایان می چرخد اما اگر می توانستید بدون نیاز به دیگران هم به انجام آن ها بپردازید طبیعتا بهتر می شد. دومین نکته ای که می خواهیم اشاره کنیم، تعداد عناوین Mobazi است.

بعضی از بازی های این ربات را می توانید با gamee بیابید. بنابراین توسعه دهنده برای رقابت با بقیه جدا از اهدای جوایز گوناگون باید به فکر اضافه سازی عناوین بیشتر هم بیافتد. امیدوارم با سرگرمی های متفاوت شاهد افزایش محبوبیت این ربات ایرانی باشیم. بسیار خوب، دو مسئله ای که می خواستیم را بیان نمودیم. اکنون بیایید به بازی های Mobazi نگاه کرده و ببینیم آن ها چگونه هستند.

بندباز

بند باز

تاکنون Stick Hero از استودیو Ketchapp را تجربه کرده اید؟ اتفاقا دو ماه پیش به معرفی عنوانی مشابه و کم حجم با نام Stick PenPen پرداختیم. مکانیزم های گیم پلی بندباز دقیقا همانند همین بازی ها است. اگر دست خود را روی صفحه لمسی بگذارید، شخصیت اصلی داستان مسیری را درست کرده و با عبور از آن ها سعی می کند تا به صخره بعدی برسد. به یاد داشته باشید که اندازه پل ها مهم بوده و اگر انگشت خود را کم یا زیاد نگه دارید، کاراکتر می افتد. پس زمینه های الهام گرفته از بازی فوق العاده Journey و طراحی جالب شخصیت داستان توانسته تا جذابیت بندباز را افزایش دهد.

2048

2048_fb-w600

نگویید که 2048 را نمی شناسید. این روزها که دانشگاه ها دوباره پر از دانشجویان شده، این اپلیکیشن توانسته مرهم دل خیلی ها باشد. معمولا یکی از اولین پرسش هایی که بازیکن های بازی از هم می پرسند، این است که تا کجا پیش رفته اید. اکنون می توانید 2048 را به گروه ها یا برای دوستان خود فرستاده و آن ها را به چالش دعوت کنید. برای کسانی هم که نمی دانند، مکانیزم های گیم پلی این عنوان پیرامون افزایش اعداد می چرخد. باید رقم های زوج پشت هم را به درون یکدیگر فرستاده و به اعداد بزرگتر برسید.

پرنده بی دست و پا

پرنده بی دست و پا

این بار با یکی از کلون های Flappy Bird مواجه هستید. جدا از سادگی مکانیزم های گیم پلی این عنوان، احساس اشتراک گذاری رکوردها از لذت بخش ترین فعالیت هایی بود که می توانستید با فلپی برد تجربه کنید. با Mobazi نیازی به گوگل پلی برای این کار نبوده و تنها کافیست با رقابت با دوستان، توانایی های خود را به آن ها نشان دهید. کنترل پرنده بی دست و پا هم خیلی ساده است؛ با کلیک روی صفحه لمسی، فاصله پرنده با لوله های الهام گرفته از دنیای ماریو را حفظ کرده و مراقب چالش های پیش رو باشید.

هیزم شکن

ss_3ac16eb48edf0f019caec63ea6234d4c123cf5db.600x338-w600

این بار ابرقهرمانان اسلحه های خود را زمین گذاشته و نجات دنیا را به هیزم شکن ها واگذار کرده اند. خیلی از دارندگان اسمارت فون ها تاکنون نام Timberman را شنیده اند. این عنوان که سال انتشارش موفقیت های گوناگونی به دست آورد، داستان هیزم شکن هایی را روایت می کند می خواهند با نابودسازی یک درخت زمین را از یک خطر مهلک نجات دهند. چون اگر گیاه رشد کرده و جلوی نور خورشید را بگیرد، دنیا به پایان می رسد. همانند Timberman، با هیزم شکن هم باید با کلیک روی دکمه های چپ یا راست، بخش های درخت را قطع کرده و مراقب باشید به شاخه ها برخورد نکنید. بد نیست بدانید عناوین مشابه هیزم شکن از محبوب ترین بازی های پلتفرم گیمینگ تلگرام هستند.

پازل رنگ

پازل رنگ ها

به سخت ترین عنوان لیست سلام کنید. بگذارید از همین ابتدا یک نکته مهم را بگوییم؛ اگر تمرکز بسیار بالایی داشته و می توانید واکنش های سریع از خود نشان دهید پازل رنگ را تجربه نمایید، جز این بهتر است بقیه بازی ها را انجام دهید. اینجا یک جسم شش ضلعی وجود داشته و باید با چرخش آن، رنگ ها را به هر طرف بفرستید. تفاوت پازل رنگ با بازی های لیست، چگونگی پیاده سازی اطلاعات است. ساده تر بگوییم، فلپی برد را ببینید. شاید رکوردشنی سخت باشد اما به سادگی می دانید که باید چه کار کنید. پازل رنگ به خاطر ریتم متفاوت گیم پلی خود، بیشتر اوقات موجب خواهد شد تا دست پاچه شده و اشتباه شش ضلعی را بچرخانید.

نینجا

نینجا

نینجا را می توانیم همان بند باز بنامیم، با این تفاوت که جای ساخت یک مسیر باید پپرید. بزرگترین چالش بازی هم همینجاست. هنگام نگه داشتن دست خود روی دکمه، نوار سفید رنگ مقدار پرش را چندان مشخص نکرده و مجبورید نهایت دقت خود را به کار بگیرید. نینجا هم همانند بندباز با مکانیزم های ساده خود لحظات خوشی را برای بازیکن ها فراهم نموده و اگر خواهان رقابت با دوستان هستید، انتخاب خوبی است.

سانتا

سانتا

هنگامی که دقت حرف نخست را می زند. سانتا نقش بابانوئلی را به بازیکن می دهد که می خواهد از بین قطعه های یخ پریده و به هدفش برسد. کاربر هم باید با کلیک روی صفحه لمسی، او را کمک کنید. اگر دوست دارید بدانید که سرعت واکنش های شما به اتفاقات چگونه است، مطمئنا سانتا همان عنوانی خواهد بود که به دنبالش هستید. تجربه اش با دوستان را هم از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • شمس
    شمس | ۴ آبان ۱۳۹۵

    کار‌بختیاریه دیگه

مطالب پیشنهادی