ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به فبلت پرچمدار Mi Note 2 شیائومی

همان طور که اطلاع یافتید، شیائومی امروز طی مراسمی باشکوه از چند محصول جدید از جمله فبلت Mi Note 2، موبایل بدون حاشیه Mi MIX و هدست واقعیت مجازی Mi VR رونمایی کرد. اسمارت فون ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

همان طور که اطلاع یافتید، شیائومی امروز طی مراسمی باشکوه از چند محصول جدید از جمله فبلت Mi Note 2، موبایل بدون حاشیه Mi MIX و هدست واقعیت مجازی Mi VR رونمایی کرد.

اسمارت فون Mi Note 2 جایگزین نسل قبلی یعنی Mi Note به شمار می رود و ضمن برخورداری از سخت افزار بسیار قدرتمند، بدنه ای از جنس فلز و شیشه دارد و نمایشگر OLED با لبه های منحنی را در خود جای داده. در قسمت پشت دستگاه نیز شاهد پنل شیشه ای خمیده 3D هستیم.

از مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه می توان به چیپست اسنپدراگون 821 با پردازنده 4 هسته ای 64 بیتی، 4 یا 6 گیگابایت رَم، و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. باتری به کار رفته در آن نیز 4070 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، ضمن اینکه شیائومی اصرار می ورزد دوربین اصلی به کار رفته در فبلت جدیدش 23 مگاپیکسلی نیست، بلکه رقم دقیق آن 22.56 است.

حال اولین مجموعه تصاویر نگاه نزدیک به Mi Note 2 شیائومی منتشر شده، که در ادامه شما را به تماشای آنها دعوت می کنیم:

Xiaomi-MiNote2-02 Xiaomi-MiNote2-03 Xiaomi-MiNote2-04 Xiaomi-MiNote2-05 Xiaomi-MiNote2-06 Xiaomi-MiNote2-07 Xiaomi-MiNote2-08 Xiaomi-MiNote2-09 Xiaomi-MiNote2-10 Xiaomi-MiNote2-11 Xiaomi-MiNote2-12 Xiaomi-MiNote2-13 Xiaomi-MiNote2-14 Xiaomi-MiNote2-15 Xiaomi-MiNote2-16 Xiaomi-MiNote2-17 Xiaomi-MiNote2-18 Xiaomi-MiNote2-19 Xiaomi-MiNote2-20 Xiaomi-MiNote2-21 Xiaomi-MiNote2-22 Xiaomi-MiNote2-23 Xiaomi-MiNote2-24 Xiaomi-MiNote2-25

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • hamidreza shiri
    hamidreza shiri | ۵ آبان ۱۳۹۵

    ولی تابلوئه که چینیه
    انحنای صفحشو جالب طراحی نکردن تو رنگ آبیش هم که بیشتر معلوم میشه
    بهش بگیم note 7 clone بهتره?

  • آریا
    آریا | ۵ آبان ۱۳۹۵

    من فقط تو کف اون Design by Xiaomi Assembled in china موندم
    ? ? ? ?

  • امیر طالبی
    امیر طالبی | ۵ آبان ۱۳۹۵

    ,سنسور ۲۲.۶ مگاپیکسلی "1/2.6 جدید سونی که IMX318 نام دارد، از پیکسل‌هایی به سایز یک میکرون بهره می‌برد که کوچک‌ترین سایز پیکسل مورد استفاده در سنسور‌های مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند بوده است. اندازه‌ی پیکسل از این جهت اهمیت دارد که یک فاکتور تاثیر گذار از نظر عملکرد دوربین در محیط‌های کم نور است. در صورتی که اندازه‌ی هر پیکسل بزرگ باشد، تصاویر با کیفیت‌تری به دلیل جذب نور بیشتر در محیط‌های کم نور ثبت خواهد شد. برای مثال اغلب گوشی‌های هوشمند امروزی از پیکسل‌هایی با اندازه‌ی ۱.۱۲ میکرون بهره می‌برند؛ حال آنکه برخی از گوشی‌های هوشمند که عملکرد بسیار ایده‌‌‌آلی در محیط‌های کم نور دارند، از پیکسل‌هایی با سایز ۱.۵۵ میکرون یا بیشتر بهره می‌برند. با توجه به اینکه اندازه‌ی هر پیکسل از سنسور جدید سونی یک میکرون است، از این‌رو ادعای سونی در مورد عدم کاهش کیفیت تصویربرداری دوربین در محیط‌های کم نور، کمی جالب توجه است.

  • داود جوادی
    داود جوادی | ۵ آبان ۱۳۹۵

    دوستی که گفتی دوربینو نگا تو رو خدا،من نمیدونم منظورت چیه و من هم طرفدار شیائومی نیستم،اما دقت نکردی که دوربین بیرون زدگی نداره و این نکته مثبتی هستش و اینکه در خبرهای قبلی گفتن نسبت صفحه نمایش به بدنه 77 درصده که اینم نکته قابل تامل و خوبی هستش،سخت افزارشم که کاملا قدرتمنده،اما پشتیبانی و از همه مهمتر هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار و رابط کاربری ملاکه که اونم باید دوستانی که از محصولات این شرکت استفاده میکنن نظر بدن.

  • YAS...
    YAS... | ۴ آبان ۱۳۹۵

    وجدانا خوشگله فقط پشتش رو طراح دیگه حوصله نداشته اخه دوربینو نگا توروخدا ولی نسبت به امکانات عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی