ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران از شکنندگی شیشه لنز ال جی V20 خبر می دهند

بعضاً افرادی که در روزهای نخست عرضه یک تلفن هوشمند (حتی پرچمدار)، دست به خرید می زنند، دچار مشکلاتی خواهند شد که احتمالاً خود شرکت سازنده هم از آن بی خبر است. موبایل ال جی V20 ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

بعضاً افرادی که در روزهای نخست عرضه یک تلفن هوشمند (حتی پرچمدار)، دست به خرید می زنند، دچار مشکلاتی خواهند شد که احتمالاً خود شرکت سازنده هم از آن بی خبر است.

موبایل ال جی V20 یکی از جدیدترین پرچمدارانی است که در روزهای گذشته وارد بازار شده و گفته می شود کمپانی کره ای پیش از عرضه، آن را از 60 هزار تست ایمنی و کارایی عبور داده است. حتی Jerry معروف در چند تست سخت مقاومت V20 را ارزیابی کرده که در مجموع شاهد نتایج خوبی بوده ایم.

اما با این حال، برخی از کاربران این فبلت 5.7 اینچی در روزهای گذشته اذعان کرده اند شیشه کار شده روی لنز دوربین V20 بسیار حساس بوده و در اولین ضربه شکسته می شود.

LG-V20-camera-glass-cracking-for-some-users-w600

حتی بعضی از خریداران این تلفن هوشمند در وب سایت ردیت مدعی شده اند که به محض باز کردن جعبه موبایل، با شکستگی نقطه مورد بحث روبرو شده و برخی نیز بدون ضربه زدن متوجه خرد شدن آن گشته اند.

ال جی V20 در حال حاضر یکی از بهترین تلفن های هوشمند موجود در بازار بوده و از سیستم عامل اندروید 7.0 برخوردار است؛ با این وجود کمپانی کره ای هنوز سخنی در این باره به زبان نیاورده و نمی دانیم آیا این مشکل در تمامی مدل های عرضه شده وجود دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • هادی وش نیا
    هادی وش نیا | ۲۹ شهریور ۱۳۹۶

    خیلی ها به اس۷ گیر میدادن

    حالا چی دارن بگن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی