ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

توسعه و پشتیبانی از بازی Evolve متوقف شد

استودیو بازی ساز «ترتل راک» که در همکاری های طولانی مدتش با Valve به موفقیت های خوبی دست یافته و عناوینی مثل «کانتر استرایک» و «لفت 4 دد» را در کارنامه خود دارد، به نظر می ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

استودیو بازی ساز «ترتل راک» که در همکاری های طولانی مدتش با Valve به موفقیت های خوبی دست یافته و عناوینی مثل «کانتر استرایک» و «لفت 4 دد» را در کارنامه خود دارد، به نظر می رسد در نخستین همکاری اش با 2K Games شکست خورده است.

بازی ترسناک Evolve که اوایل سال 2015 روانه بازار شد و در ابتدا با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شده بود، هرگز نتوانست نظر کارشناسان و گیمرهای مشکل پسند را به خود جلب نماید.

حالا به نظر به مرحله ای رسیده ایم که عمر Evolve به پایان رسیده و مدیران شرکت سازنده نیز به این موضوع اشراف دارند.

ترتل راک در وب سایت رسمی خود نوشته است: «آرمان های بسیار بزرگ و امیدبخشی برای ساخت و توسعه بازی Evolve داشتیم و یک سال و نیم قبل را صرف پشتیبانی از آن نموده ایم؛ ما به هیچ وجه تصور نمی کنیم که این کافی است.»

«ما تشنه گسترش روزافزون و جذب مخاطبین به دنیای آنلاین سیاره Shear هستیم، اما متاسفانه باید اعلام کنیم امروز آخرین روزی است که ترتل راک می تواند روی Evolve کار کند.»

evolvenews5.22610

این اطلاعیه به معنی توقف انتشار به روز رسانی ها، افزونه های نرم افزاری و همینطور پشتیبانی از بازی است؛ هرچند لازم به ذکر است که سرورهای Evolve از دور خارج نمی شود و فعلاً می توانید به بازی کردن خود ادامه دهید.

ترتل راک در انتهای متن خود از استودیو های THQ و 2K به خاطر سرمایه گذاری در این پروژه تشکر کرده و با تاکید بر رویکرد تبدیل این عنوان به یک بازی فری-تو-پلی توسط شرکت 2K، به موفقیت Evolve اشاره دارد.

استودیوی اهل لیک فورست، پنج و نیم سال از عمر خود را صرف ساخت و توسعه این بازی کرد و یقیناً مواجهه با شکست دشوار خواهد بود. آینده Evolve در حال حاضر در هاله ای از ابهام قرار دارد و معلوم نیست در سال های پیش رو شاهد قسمت های بعدی آن خواهیم بود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی