ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس استریم بازی های ویدیویی Beam با ویندوز 10 ادغام می شود

کمپانی مایکروسافت طی رویداد خود که همین حالا در شهر نیویورک در جریان است، اطلاعات بیشتری در رابطه با سرویس Beam و چگونگی ادغام آن با پلتفرم های اکس باکس و پی سی منتشر کرد. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۷

کمپانی مایکروسافت طی رویداد خود که همین حالا در شهر نیویورک در جریان است، اطلاعات بیشتری در رابطه با سرویس Beam و چگونگی ادغام آن با پلتفرم های اکس باکس و پی سی منتشر کرد.

اهالی ردموند چند ماه پیش این سرویس رقیب Twitch را خریداری کردند و از آن زمان، استارتاپ Beam به ردموند نقل مکان کرده تا ارتباطی نزدیک با مایکروسافت برای آوردن سرویس خود به اکس باکس و پی سی داشته باشد.

beam-windows10-5-w600

سرویس Beam از چند جهت نسبتا به Twitch برتری دارد. پیش از هر چیز، Beam میزان تاخیر میان استریمر و پنل چت را به کمترین حد ممکن می رساند و از طرف دیگر، استریمرها می توانند با افزودن دکمه های خاصی روی ویدیوی خود، امکان تعامل را برای بینندگان استریم به ارمغان آورند.

با در نظرگیری محبوبیت استریم بازی های ویدیویی، مایکروسافت برنامه دارد در آینده نزدیک سرویس Beam را به صورت مستقیم با ویندوز 10 ادغام کند و کاربران می توانند از Game Bar با فشردن دکمه های Windows و G، شروع به مخابره بازی خود کنند. ناگفته نماند که کمپانی ردموندی سخنی از تاریخ عرضه Beam روی کنسول اکس باکس وان به میان نیاورد اما با در نظرگیری اجرای این کنسول به همراه ویندوز 10، بعید است که تاریخ انتشار آن تفاوتی با نسخه پی سی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی