ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل مشکل دوربین پیکسل هایش را پذیرفته و آن را با بروزرسانی رفع می کند

گوگل اخیراً از دو تلفن هوشمند جدید خود با نام های Pixel و Pixel XL پرده برداشت که تفاوت های آنها با نکسوس های پیشین تنها به نام دستگاه محدود نیست و موارد زیادی را ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

گوگل اخیراً از دو تلفن هوشمند جدید خود با نام های Pixel و Pixel XL پرده برداشت که تفاوت های آنها با نکسوس های پیشین تنها به نام دستگاه محدود نیست و موارد زیادی را در بر می گیرد، از جمله اینکه گوگل برای نخستین بار تمام سخت افزار دستگاه را نیز خودش طراحی کرده و سپس، ساخت آن را به خط تولید HTC سپرده است.

تردید وجود ندارد که هر دو محصول جدید را می توان از جذاب ترین تلفن های هوشمند عرضه شده توسط گوگل به حساب آورد که از دوربین بسیار با کیفیتی هم برخوردار هستند.

اما با این وجود لازم است بدانید برخی کاربران گزارش داده اند هنگام عکاسی از صحنه هایی که خورشید در زاویه خاصی از آن قرار گرفته باشد، یک حلقه نورانی که Lens Flare نامیده می شود روی تصویر نقش خواهد بست.

Google-Pixel-halo-effect_1-w600

البته هیچ محصولی بدون ایراد نیست و وجود چنین مسئله ای را هم نمی توان یک ایراد عمده به حساب آورد، اما خبر خوش اینکه گوگل وجود چنین خصوصیتی را پذیرفته و اعلام کرده آن را با بروزرسانی کردن حالت +HDR دستگاه رفع می کند.

در حقیقت می توان گفت گوگل می خواهد با اضافه کردن الگوریتم، این حلقه ی نورانی (که halo effect هم نامیده می شود) را از عکس هایی که خورشید در آنها وجود دارد حذف نماید.

در پایان بد نیست اشاره کنیم که حتی با کنار گذاشتن دوربین با کیفیت هم تلفن های هوشمند گوگل محصولات جذابی به حساب می آیند و از خصوصیاتی چشمگیری برخوردار هستند از جمله بدنه ی ساخته شده از ترکیب شیشه و فلز، چیپست قدرتمند اسنپدراگون 821، 4 گیگابایت حافظه ی رم و آخرین نسخه از اندروید نوقا.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • jamalifar
    jamalifar | ۶ آبان ۱۳۹۵

    اگه ضخامتش کم بود و حاشیه زیاد نداشت
    صد در صد میخریدمش

  • پویا ریاحی فر
    پویا ریاحی فر | ۵ آبان ۱۳۹۵

    بی نظیره گوشی های پیکسل، اگه پولشا داشتم و توی بازار پیدا میشد بی دریغ میگرفتم.

  • qqww
    qqww | ۵ آبان ۱۳۹۵

    ما خودمونو‌ میکشیم از این حلقه ها بندازیم تو عکس

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی