ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیام رسان Allo با پشتیبانی از برخی قابلیت های اندروید نوقا به روز شد

گوگل ساعاتی پیش اپلیکیشن پیام رسان Allo را برای پشتیبانی از قابلیت های جدید اندروید نوقا به روز رسانی کرده است. این قابلیت ها شامل حالت نمایش چند پنجره ای و پاسخ سریع به پیام از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

گوگل ساعاتی پیش اپلیکیشن پیام رسان Allo را برای پشتیبانی از قابلیت های جدید اندروید نوقا به روز رسانی کرده است. این قابلیت ها شامل حالت نمایش چند پنجره ای و پاسخ سریع به پیام از نوار اعلان ها می شوند.

برای آنکه Allo را در حالت اسپلیت اسکرین باز کنید، کافیست وارد آن شده و انگشت تان را کمی روی دکمه اپلیکیشن های اخیر نگه دارید. در دستگاه های مبتنی بر اندروید نوقا مثل موبایل های نکسوس و پیکسل، این دکمه به شکل یک مربع است.

پس از این کار می توانید هر اپلیکیشن دیگری را به طور همزمان در کنار Allo اجرا کنید. برای پاسخ سریع هم که تکلیف مشخص است؛ باید نوار اعلان ها را پایین بکشید و با اشاره روی گزینه Reply، از همان جا پاسخ را نوشته و به طرف مقابل بفرستید.

آخرین نسخه پیام رسان Allo برای اندروید را می توانید از پلی استور دریافت کنید. اپلیکیشن مورد بحث برای نصب به اندروید نوقا نیاز ندارد، اما برای تجربه قابلیت هایی که گفتیم لازم است که آخرین نسخه اندروید را در گجت هوشمندتان نصب کرده باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۱۰ آبان ۱۳۹۵

    هیچ مسنجری تلگرام نمیشه...

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۶ آبان ۱۳۹۵

    ?نابود شدم ازین راحتی و سرعت. شما درست میگی. گوگل الو انقلابی بود در زمینه پیام رسانها.

  • Aureliano
    Aureliano | ۶ آبان ۱۳۹۵

    خخخ اقا امکانات الو کار رو برای راحتی و سریع بخشیدن پیام زیاد کرده مثل پاسخگویی بدون تایپ،برای گوگل سخت نیس که امکان کانال یا انلاین افلاین برای الو اضافه کنه ولی گوگل میدونه معیارهای یک پیامرسان راحتی و امنیت هستش نه چیزهای دیگه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی