ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک: مردم عاشق Memories هستند

اگرچه کنفرانس امشب اپل، تمام و کمال در مورد مک بوک پروی جدید و کامپیوترهای تازه اپل است اما تیم کوک، پیرامون محصولات دیگر این شرکت هم آمار و ارقامی تازه برای ارائه دارد. کنفرانس ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۳

اگرچه کنفرانس امشب اپل، تمام و کمال در مورد مک بوک پروی جدید و کامپیوترهای تازه اپل است اما تیم کوک، پیرامون محصولات دیگر این شرکت هم آمار و ارقامی تازه برای ارائه دارد.

کنفرانس با ارائه آمار و ارقامی پیرامون آیفون جدید و سیستم عامل جدید آن، iOS 10 آغاز شد. قابلیت جدیدی که طی ماه های اخیر به دستگاه ها اضافه شده، Memories حالا گویا به شدت محبوب است.

در Memories، سیستم عامل با تشخیص چهره و بهره گیری از هوش مصنوعی، تصاویر را دریافت کرده و یک اسلاید از هر روز نمایش می دهد. از زمان معرفی آن در ژوئن 2016 در قالب بخشی از iOS 10 تاکنون، بیش از 400 میلیون بار Memories مشاهده شده است. تیم کوک می گوید مردم عاشق این ویژگی هستند.

از سوی دیگر، فیسبوک با On This Day، رقیبی برای این ویژگی ساخته که در قلب شبکه اجتماعی اش گنجانده شده است. تیم کوک همچنین افزود که پس از عرضه iOS 10 تاکنون، بیش از 60 درصد کاربران آن را نصب کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sasan_Entezari
    Sasan_Entezari | ۶ آبان ۱۳۹۵

    جالبه، اگه اشتباه نکرده باشم منم همچین قابلیتی تو z2 دارم

مطالب پیشنهادی