ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شایعه انتشار اپلیکیشن iMessage برای اندروید یک بار دیگر قوت گرفت

انتشار اپلیکیشن iMessage اپل برای اندروید شایعه ای است که مدت ها از مطرح شدنش میان رسانه ها و مردم می گذرد. تا امروز که به پایان سال 2016 نزدیک شده ایم هنوز این اتفاق نیفتاده، اما ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

انتشار اپلیکیشن iMessage اپل برای اندروید شایعه ای است که مدت ها از مطرح شدنش میان رسانه ها و مردم می گذرد. تا امروز که به پایان سال 2016 نزدیک شده ایم هنوز این اتفاق نیفتاده، اما به نظر می رسد که اپل برای بین پلتفرمی کردن این اپلیکیشن پیام رسان نقشه های جدیدی در سر می پروراند.

به گفته منابع نزدیک به اپل، مدتی است که در کمپانی شایعاتی در مورد ارائه یک نسخه اندرویدی از اپلیکیشن آی مسیج با طراحی متریال به گوش می رسد. البته این شایعه دلیل محکمی برای تأیید انتشار آی مسیج برای اندروید نیست، ولی حداقل نشان دهنده آن است که اپل کماکان به این ایده می اندیشد.

با وجود محبوبیت سرویس هایی همچون Docs، Maps و بسیاری از محصولات گوگل در پلتفرم اپل، پیام رسان های اهالی مانتین ویو هنوز نتوانسته اند جایگاه آی مسیج در میان کاربران iOS را تصاحب کنند. آی مسیج با امکاناتی منحصر به فرد و قابلیت همگام سازی میان آی دیوایس ها، همچنان سلطان بلا منازع اپلیکیشن های پیام رسان در اکوسیستم اپل به شمار می رود.

قابلیت های خوب آی مسیج به کنار، یکی از دلایلی که موجب شده صاحبان آیفون نتوانند خود را با پلتفرم اندروید تطبیق بدهند همین نبود آی مسیج است. یکی از مسئولین اپل هم چندی پیش از این موضوع به عنوان عاملی مهم در فروش محصولات کمپانی یاد کرده بود.

با این اوصاف، اپل به این سادگی ها حاضر به خارج کردن آی مسیج از انحصار نخواهد بود. اگر روزی این اتفاق بیفتد هم احتمالا دلیل چیز دیگری بوده، شاید رقابت با پیام رسان های Allo و Duo گوگل که البته آنچنان هم در میان کاربران موفق ظاهر نشده اند.

احتمال دارد هدف اصلی اپل از ارائه آی مسیج برای اندروید گسترش جامعه کاربرانش باشد، دقیقا همان کاری که برای سرویس اپل موزیک انجام داد. البته هنوز هیچ کدام از این شایعات به تأیید اپل نرسیده اند، بنابراین تا رسیدن خبرهای جدید فعلا باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۶ آبان ۱۳۹۵

    امیدوارم اصلا اینجوری نشه!!! بلافاصله فیلتر میشه از طرف ایران!! و از طرفی هم گندشو یه عده در میارن...... خدانکنه که بیاد توی اندروید.... خوده اندروییدیها دارن دیگه میخوان چیکار؟؟؟

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۶ آبان ۱۳۹۵

    توو خيلى موارد انحصار دليل برنده بودنه اپله ولى يه سريع برنامه ها شيرازه اشون به گسترده بودنشون بين همس .. اپل موريك و اى مسيج مثال همين مدل برنامه هان .. اميدوارم اين كار رو بكنه واسه اندرويد چون اى مسيج فوق العاده شده

    • Rooz5eh
      Rooz5eh | ۶ آبان ۱۳۹۵

      سرى*

مطالب پیشنهادی