ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل اپلیکیشن iMovie را با پشتیبانی از تاچ بار مک بوک پرو به روز رسانی کرد

اپل دقایقی پیش آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن iMovie منتشر کرده که پشتیبانی از تاچ بار مک بوک پروهای جدید را به آن می آورد. iMovie ابزار اختصاصی اپل برای ویرایش ویدئوهاست که به کمکش می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ آبان ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۷

اپل دقایقی پیش آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن iMovie منتشر کرده که پشتیبانی از تاچ بار مک بوک پروهای جدید را به آن می آورد. iMovie ابزار اختصاصی اپل برای ویرایش ویدئوهاست که به کمکش می توانید با ترکیب عکس و ویدئو، کلیپ هایی با رزولوشن نهایتا 4K بسازید.

محتوای iMovie میان تمام آی دیوایس ها همگام سازی می شود. بنابراین می توانید کار ویرایش ویدئو را در آیفون یا آیپد شروع کنید و سپس در مک به اتمامش برسانید. اما پشتیبانی از تاچ بار مک بوک پرو قابلیت جدیدی است که می تواند تجربه کار با iMovie را لذت بخش تر از همیشه کند.

با استفاده از تاچ بار می توانید به سرعت به فیلم هایتان ویدئو کلیپ اضافه کرده یا از گزینه هایش برای خلق افکت های تصویر در تصویر، پرده سبز و اسپلیت اسکرین بهره ببرید. همچنین اشاره روی تاچ بار می تواند کارهایی نظیر پخش فیلم، برش زدن کلیپ و تنظیم صدای آن ها را هم برایتان انجام دهد.

امکان حذف فایل های رندر برای آزادسازی فضای بیشتر در حافظه هم از دیگر تغییراتی است که در آخرین نسخه iMovie شاهدش خواهید بود. این اپلیکیشن را می توانید همین حالا با قیمت 14.99 دلار از اپ استور مک دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۷ آبان ۱۳۹۵

    اپل شورشو در اورده اسم همه ی محصولاتش با آی شروع میشه :/

مطالب پیشنهادی