ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو سوییچ از هارد اکسترنال پشتیبانی نخواهد کرد [شایعه]

با افزایش روزانه حجم بازی ها و آپدیت های گوناگونی که استودیوهای سازنده برای عناوین خود به انتشار می رسانند، خیلی از بازیکن ها با کمبود فضای کنسول مواجه شده اند. شاید سونی و مایکروسافت ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

با افزایش روزانه حجم بازی ها و آپدیت های گوناگونی که استودیوهای سازنده برای عناوین خود به انتشار می رسانند، خیلی از بازیکن ها با کمبود فضای کنسول مواجه شده اند. شاید سونی و مایکروسافت با ارائه پلتفرم های یک ترابایتی سعی کرده باشند که این نقطه ضعف را بپوشانند اما دیوایس های نینتندو همیشه حجم پایینی داشته و بیشتر مجبور به استفاده از کارت های SD یا هارد اکسترنال هستید.

گزارشات نشان می دهند که ژاپنی ها برای نینتندو سوییچ هم همیشه شیوه را پیش گرفته اند. با توجه به گفته وب سایت  Let's Play Video Games، کنسول ژاپنی ها قابلیت سازگاری با کارت های حافظه Micro SDXC تا فضای 128 گیگابایت را داراست و درگاه این کارت ها هم زیر پایه کنسول خواهند بود. بد نیست بدانید نینتندو برای New 3DS کارت های حافظه ای تا 32 گیگابایت را عرضه کرد.

اگر نینتندو سوییچ همانند دیوایس های قبلی ژاپنی های فضای ذخیره سازی پایینی داشته باشد (بین 32 تا 64 گیگابایت) استفاده از کارت های حافظه بسیار مهم است. جدا از این همان گونه که پیشتر گفتیم، حجم بازی ها روز به روز افزایش پیدا می کند. کارت های حافظه تنها شایعات به دست رسیده از نینتندو سوییچ نبودند و گزارشات نشان می دهند داک این کنسول از هارد اکسترنال پشتیبانی نخواهد کرد.

با توجه به صحبت های Let's Play Video Games، ژاپنی ها نگران بوده اند که استفاده از یک هارد اکسترنال بزرگ موجب شود تا بازیکن ها فلسفه «قابل حمل بودن» نینتندو سوییچ را به خوبی درک نکنند. با این دیدگاه، شاید نینتندو تصمیم درستی گرفته باشد ولی باید ببینیم آیا کارت های حافظه کفاف حجم بالای عناوین این روز ها را می دهند. این کمپانی 22 دی اطلاعات بیشتری از نینتندو سوییچ که مارس آینده به انتشار می رسد خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی