ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Yahoo Bots برای پلتفرم های iOS و اندروید منتشر شد

بعد از اتفاقات تلخی که برای یاهو افتاد، این کمپانی نام آشنا تصمیم گرفته تا با انتشار موجی از اپلیکیشن های موبایل دوباره دل مشتریانش را بدست آورد. خوشبختانه اپلیکیشن هایی که تا کنون عرضه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

بعد از اتفاقات تلخی که برای یاهو افتاد، این کمپانی نام آشنا تصمیم گرفته تا با انتشار موجی از اپلیکیشن های موبایل دوباره دل مشتریانش را بدست آورد. خوشبختانه اپلیکیشن هایی که تا کنون عرضه شده اند هم نسبتا مفید و کاربردی بوده اند.

آخرین آن ها Yahoo View بود که هفته گذشته برای اندروید منتشر شد؛ اپلیکیشنی برای میزبانی محتوای Hulu که کاربران با آن می توانستند به تماشای کلیپ های تلویزیونی و سریال ها بنشینند.

اما امروز نوبت به جدیدترین اپلیکیشن یاهو رسیده تا به پلتفرم های iOS و اندروید قدم بگذارد. Yahoo Bots اپلیکیشنی است که با هدف گردآوری ربات های هوشمند یاهو طراحی شده، دروازه ای به سوی تمام دستیارهای هوشمند این کمپانی تا بتوانید به کمک آن ها از موضوعاتی همچون اخبار داغ روز، وضعیت آب و هوا، اوضاع اقتصادی و اتفاقات دنیای ورزش مطلع شوید.

Yahoo Bots 2-w600

در کنار اپلیکیشن Bots یاهو Blitz را هم منتشر کرده، یک ربات دستیار برای فوتبال فانتزی که البته از طریق خود Yahoo Bots هم می توان به آن دسترسی داشت. با بلیتز طرفداران فوتبال فانتزی می توانند به مدیریت تیم هایشان پرداخته و ترکیب آن ها را به دلخواه بچینند.

اگر Yahoo Bots را در آیفون نصب کنید، از امتیاز تعامل مستقیم با دستیاری سیری هم برخوردار خواهید بود که می تواند کار با اپلیکیشن را بسیار آسان کند. یکی از مزایای Yahoo Bots به غیر از دسترسی آسان به ربات ها این است که در صورت توسعه یک ربات جدید توسط یاهو می توانید به سرعت از انتشار آن مطلع شوید.

Yahoo Bots مسلما رایگان است، اما برای ثبت نام در آن حتما می بایست از حساب کاربری یاهو استفاده کنید. در واقع یاهو با این اقدام هوشمندانه می خواهد شما را به بهانه استفاده از ربات ها دوباره به سمت سرویس های خود بکشاند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این غول کهنه کار تکنولوژی تا چه اندازه در این هدف موفق خواهد بود.

Yahoo Bots

Yahoo Bots

سازنده: Yahoo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 45.6 / 11.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۲ آبان ۱۳۹۵

    احتمالا یه تقلید از گوگل اسیستنس باشه...

  • Aureliano
    Aureliano | ۱۰ آبان ۱۳۹۵

    ایمیلم رو پاک کردم از دستش با چه بدبختی راحت شدم حالا این ادرس ایمیل میخواد?

  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۱۰ آبان ۱۳۹۵

    اه!?
    حالا وقتشه بقیه اپ ها از تلگرام و اسنپ چت تقلید کنن
    این چه کاریه یاهو؟؟؟?

مطالب پیشنهادی