ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین بتای iOS 10.2 در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت

اپل امروز نخستین بتا از آپدیت آتی iOS 10 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. این نسخه که iOS 10.2 خوانده می شود قرار است باگ های نسخه قبلی را رفع کرده و بهبودهایی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

اپل امروز نخستین بتا از آپدیت آتی iOS 10 را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. این نسخه که iOS 10.2 خوانده می شود قرار است باگ های نسخه قبلی را رفع کرده و بهبودهایی را در عملکرد آن به وجود آورد.

توسعه دهندگان ثبت شده می توانند بتای جدید را از طریق مرکز توسعه دهندگان اپل یا به صورت OTA همراه با اطلاعات جامع پیکره بندی آن دریافت و نصب نمایند.

البته هنوز مشخص نیست که امکانات و قابلیت های این نسخه چه هستند اما اگر خاطرتان باشد iOS 10.1 مد عکاسی تازه ای به نام پرتره را برای استفاده همراه با سیستم دوربین آیفون 7 با لنز دوگانه اش در خود داشت.

تازه ها در iOS 10.2

اموجی: این نسخه از iOS اموجی های Unicode 9 را در خود دارد که شکلک هایی شامل روباه، جغد، کوسه، پروانه، آووکادو و بسیاری تصویرهای تازه را شامل می شوند.

ios102emoji

والپیپرها

iOS 10.2 والپیپرهای جدیدی را در خود دارد که از نظر گرافیکی مشابه همان مواردی است که در تبلیغات آیفون 7 شاهدش بودیم.

ios102wallpaper-800x709

تنظیمات دوربین

گزینه تازه ای برای ذخیره سازی آخرین تنظیمات دوربین به این نسخه از iOS اضافه گردیده که به شما امکان می دهد آخرین مد انتخابی، فیلتر عکس یا تنظیمات لایو فوتو را برای موبایل تان نگه دارید. این امکان که با نام Preserve Settings شناخته خواهد شد در اپلیکیشن تنظیمات و درست زیر بخش Photos & Cameras قرار دارد.

preservesettings-800x707

ویجت ویدیوها

یک ویجت تازه نیز برای اپ ویدیوها در نظر گرفته شده که از پنل ویجت ها قابل دسترس است و صرفا کافیست صفحه هوم آیفون یا آیپد خود را به راست سوایپ کنید تا به این بخش دسترسی داشته باشید. این ویجت اما فیلم و برنامه های تلویزیونی را در اپ ویدیو برایتان نمایش می دهد و با یک تپ یا اشاره می توانید محتوای دلخواهتان را به صورت خودکار روی آن پخش کنید.

videowidgetsios102

 

اپل موزیک

یک گزینه تازه نیز برای چیدن و مرتب سازی پلی لیست شما در اپل موزیک وجود دارد که می توانید با استفاده از آن محتوای مد نظرتان را برحسب نوع، عنوان یا زمان اضافه شدن مرتب نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۱۱ آبان ۱۳۹۵

    خوبه گفتيد نميدونيم چى ان تغييرات جديد ? همه رو گفتيد كه ?

مطالب پیشنهادی