ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن LastPass حالا به طور رایگان روی تعداد نامحدودی از گجت ها قابل استفاده است

به خاطر سپردن تمام رمزهای عبور به هیچ عنوان کار آسانی نیست. شما روزانه با سرویس هایی چون فیسبوک، توییتر، حساب کاربری گوگل، آدرس هاتمیل مورد استفاده برای ابزار مایکروسافت آفیس و... سر و کار ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۳ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

به خاطر سپردن تمام رمزهای عبور به هیچ عنوان کار آسانی نیست. شما روزانه با سرویس هایی چون فیسبوک، توییتر، حساب کاربری گوگل، آدرس هاتمیل مورد استفاده برای ابزار مایکروسافت آفیس و... سر و کار دارید. ساعت ها می توانیم سایت هایی که می خواهید در آن ها حساب کاربری داشته باشید را برایتان فهرست نویسی کنیم.

اما واقعیت آن است که در پایان روز، سایت های زیادی خارج از این فهرست وجود دارند که نیاز دارید رمزهای عبور آن ها را به خاطر بسپارید. با این حال می توانید برای تمام حساب های کاربری خود تنها از یک یا دو رمز مشخص استفاده نمایید. موردی که همه چیز را در ظاهر راحت تر می کند، اما ممکن است امنیت شما را به خطر بیاندازد.

هدف سرویس هایی مانند LastPass این است که ابزاری را در اختیارتان بگذارد تا به وسیله ی آن بتوانید رمز عبور تمام حساب های کاربری آنلاین خود را در یک جا نگهداری کنید. این سرویس ها معمولاً این کار را با امنیت و محافظت بالا برای شما انجام می دهند.

LastPass در حال حاضر یکی از محبوب ترین سرویس های مدیریت رمز عبور به شمار می رود. در اکتبر سال 2015 بود که LogMeIn مالکیت این کمپانی را بدست آورد. اما یک سال پیش از این اتفاق، کمپانی اعلام کرد که در حال تغییر شیوه ی ارائه ی خدمات خود به مشتریان است.

LastPass-site-w600

از امروز، کاربران نسخه رایگان LastPass قادر خواهند بود از این سرویس برای دسترسی به رمز عبور خود روی دستگاه های نامحدود استفاده نمایند. این قابلیت پیش از این تنها به کاربران پریمیوم این سرویس اختصاص داشت. بنیانگذار  LastPass و همچنین Joe Siegrist معاونت کمپانی در این رابطه می گوید:

با رایگان ساختن ابزار LastPass برای تمام دستگاه ها، چالش ساخت یک رمز عبور خوب را برای همه ساده تر خواهیم کرد.

با این حال کاربران پریمیوم LastPass، هنوز هم دارای دسترسی منحصر به فردی به این سرویس هستند. مخاطبین این بخش ضمن این که در پشتیبانی اولویت دارند، می توانند رمز عبور را تا 5 نفر با اعضای خانواده به اشتراک بگذارند، از احراز هویت دو عامله برخوردار هستند و 1 گیگابایت فضا برای ذخیره سازی فایل های رمزنگاری شده در اختیار دارند.

به طور کل می توان گفت که اضافه شدن پشتیبانی از دستگاه های نامحدود برای کاربران نسخه رایگان، یک گام بزرگ برای LastPass به شمار می رود. با این حال اگر مایل هستید به تمام ویژگی های LastPass دسترسی داشته باشید، نیاز است تا به صورت سالانه 12 دلار برای اشتراک پریمیوم آن بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فرشاد بندری
    فرشاد بندری | ۱۳ آبان ۱۳۹۵

    به نظرم پسورد منیجری که امکان ادیت فیلد ها رو نداشته باشه 2 زار نمیارزه، چون خیلی از سایت ها دارای فیلدهایی هستن که به صورت پیش فرض تو پسورد منیجرها اسمشون نیست، بنابریان شما نمیتونید با اسم دلخواه اون فیلد رو ذخیره کنید، تنها پسورد منیجری که اجازه این کار رو میده safeincloud هست که به نظر من با هیچ پسورد منیجری قابل قیاس نیست و از نظر امکانات یه لول بالاتر از بقیه پسورد منیجرا هست، ضمن اینکه مثل لست پس و باقی پسورد منیجرهای معروف اشتراک سالیانه نداره و شما 4 دلار میدی و برای همیشه میتوین از اپلیکیشن استفاده کنی، از لحاظ شخصی سازی با هیچ کدوم از پسورد منیجرها قابل قیاس نیست

    • Amin_Naderi
      Amin_Naderi | ۸ آذر ۱۳۹۵

      سلام.
      داداش من تقریبا همه پس.رد منیجرهارو بررسی کردم و safeincloud افزونه خوبی نداره توی مرورگرها مخصوصلا کروم. چون auto fill نداره ولی لست پس داره. به نظرم نورتون identifity هم خیلی خوبه به همراه lastpass و افزونه فایرفاکس هم دارن.
      اگه سیف این کلاد افزونه مرورگراشو بهبود میبخشید واقعا عالی بود

مطالب پیشنهادی