ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کروم بوک تبدیل شونده گوگل
تکنولوژی

شاید در آینده یک کروم بوک تبدیل شونده به تولید برسد

ایده کروم بوک تبدیل شونده چندان هم جدید و بدیع نیست، اما در عین حال  چنین محصولی با سیستم عامل کروم تا به حال به تولید نرسیده است. اما حالا که سرفس بوک و تبلت ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۳ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

ایده کروم بوک تبدیل شونده چندان هم جدید و بدیع نیست، اما در عین حال  چنین محصولی با سیستم عامل کروم تا به حال به تولید نرسیده است. اما حالا که سرفس بوک و تبلت های هیبریدی سرفس مایکروسافت به محصولاتی موفق تبدیل شده اند، تقاضا برای ابزاری مشابه در اکوسیستم محبوب کروم افزایش یافته است.

حالا در میان کدهای سیستم عامل «Chromium OS» شواهدی از حضور چنین محصولی یافت شده است که نشان می دهد احتمال تولید لپ تاپی با قابلیت جدا کردن کیبورد و تبدیل شدن به یک تبلت، چندان هم بعید نیست.

گرچه هیچ اطلاعات دیگری در خصوص این کروم بوک هیبریدی در دسترس نیست، اما دانستن این که شاید در آینده شاهد عرضه آن به بازار باشیم، قطعاً هیجان انگیز خواهد بود، به خصوص حالا که می دانیم اپلیکیشن های اندرویدی نیز قابلیت اجرا روی کروم بوک های گوگل را دارا هستند.

به طور قطع هماهنگی این اپلیکیشن ها با رابط کاربری لمسی و همچنین ویژگی های تولید محتوایی که در ذات کروم بوک ها وجود دارد، حضور یک لپ تاپ-تبلت مبتنی بر سیستم عامل کروم را بیش از پیش جذاب می سازد.

در هر حال هنوز برای هرگونه گمانی بسیار زود است. ضمن این که نباید از نظر دور داشت که شرکت گوگل همین حالا نیز یک محصول تبدیل شونده (البته با سیستم عامل اندروید) در سبد محصولات خود دارد، گرچه مقایسه تبلت پیکسل C با محصولی چون سرفس بوک چندان منطقی به نظر نمی رسد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی