ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن های همراه جدید هوآوی همراه با فناوری SuperCharge عرضه می شوند

موبایل Mate 9 هوآوی، یکی از پر بحث ترین اسمارت فون های چند هفته اخیر بوده و شایعات مختلفی درباره آن به گوش رسیده است. حالا کمپانی چینی بالاخره طی رویدادی در مونیخ از این ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ آبان ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

موبایل Mate 9 هوآوی، یکی از پر بحث ترین اسمارت فون های چند هفته اخیر بوده و شایعات مختلفی درباره آن به گوش رسیده است. حالا کمپانی چینی بالاخره طی رویدادی در مونیخ از این موبایل، که در قالب دو مدل مختلف با نام های Mate 9 و Mate 9 Porsche Design عرضه می شوند، رونمایی کرد.

برخی از مشخصات داخلی دو دستگاه، با یکدیگر یکسان هستند اما با این حال، تفاوت هایی نیز میان آن دو به چشم می خورد. به عنوان مثال برخلاف مدل معمولی Mate 9، مدل طرح پورشه موبایل مورد اشاره، از نمایشگر خمیده بهره می برد و ضمن قدرت بیشتر نسبت به همتای خود، اندازه نسبتاً کوچکتری نیز دارد.

Mate 9 به همراه پنل نمایشگری 5.9 اینچی با رزولوشن FullHD و مدل Porsche Design با نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD به دست مشتریان خواهند رسید. با توجه به اندازه کوچکتر طرح پورشه، باتری این دستگاه تفاوت با مدل معمولی ندارد و هر دو موبایل از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برند که هر کاربری را طی یک روز پرمشغله یاری خواهد کرد.

Huawei-Mate-9-Porsche-Design-9-w600

Mate 9 و Mate 9 Porsche Design هر دو به تکنولوژی SuperCharge هوآوی، که تکنولوژی خانگی چینی ها برای «شارژ سریع» به شمار می رود مجهز شده اند و از طریق پورت USB C قرار گرفته زیر بدنه دستگاه ها، می توان باتری غول آسای آنها را ظرف 90 دقیقه به صورت کامل شارژ کرد. پرچمداران جدید هوآوی ضمناً، از چیپست HiSilicon Kirin 960؛ متشکل از پردازنده هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی Mali-G71 MP8 بهره می برند.

درست مثل موبایل های P9 و P9 Plus هوآوی، موبایل های Mate از دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی در پشت بهره می برند و لنزهای Leica نیز روی آنها جای گرفته است. در نهایت باید افزود که Mate 9 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و مدل Porsche Design به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد و اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی دو موبایل نصب شده.

Huawei-Mate-9-Porsche-Design-3-w600 Huawei-Mate-9-SuperCharge_3-w600 Huawei-Mate-9-Porsche-Design-15-w600 Huawei-Mate-9-Porsche-Design-14-w600 Huawei-Mate-9-Porsche-Design-13-w600 Huawei-Mate-9-Porsche-Design-11-w600 Huawei-Mate-9-Porsche-Design-10-w600 Huawei-Mate-9-Porsche-Design-7-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Naser Asgari
    Naser Asgari | ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

    تا به این سن رسیدم وهمه مدل گوشی رو تجربه کردم ولی شرافتا گوشی هوآوی میت۹ واقعاً واقعاً بهترین وبی نظیرترین گوشی توی همه زمینه ها هست باریکلا به این طراحی بی نظیر.

  • مهدی
    مهدی | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

    صد رحمت به اج های سامسونگ اینچیه آدم حالش بهم میخوره

  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

    درود بر کایرین 960 هشت هسته ای .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی