ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل 2017 موبایل Galaxy A3 سامسونگ در پایگاه داده Geekbench رویت شد

دیگر تبدیل به امری عادی شده که پیش از معرفی یک موبایل هوشمند، شاهد تست بنچمارک های مختلف آن باشیم و حالا نوبت به دستگاه جدیدی از سامسونگ رسیده تا در پایگاه داده Geekbench رویت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

دیگر تبدیل به امری عادی شده که پیش از معرفی یک موبایل هوشمند، شاهد تست بنچمارک های مختلف آن باشیم و حالا نوبت به دستگاه جدیدی از سامسونگ رسیده تا در پایگاه داده Geekbench رویت شود. موبایل Galaxy A3 مدل 2017 کره ای ها، چندی پیش تست GFXBench را پشت سر گذاشت و حالا Geekbench، اطلاعات بیشتری از آن منتشر کرده است.

موبایل مورد اشاره که با شماره مدل SM-A320A از آن یاد می شود، از چیپست اگزینوس 7870 بهره مند خواهد بود که خود به پردازنده ای هشت هسته ای با فرکانس 1.59 گیگاهرتز مجهز شده است. ضمناً دستگاه دو گیگابایت حافظه رم را برای کاربران به ارمغان می آورد و به صورت پیش فرض، اندروید 6.0.1 مارشملو روی آن نصب شده است.

3a-w600

Galaxy A3 مدل 2017 توانسته در تست تک هسته ای، امتیار 751 و در تست چند هسته ای، امتیاز 4071 را به دست آورد. در آخرین شایعات همچنین آمده که باید منتظر موبایلی با نمایشگر 4.7 اینچی و رزولوشن 720x1280 باشیم. گفتنی است که چیپست اگزینوس 7870 سوخت رسانی به نسل قبلی موبایل های پرچمدار گلکسی را برعهده داشت و از پردازشگر Mali-T830 بهره می برد.

در نهایت باید افزود که حافظه داخلی دستگاه، فضایی برابر با 8 گیگابایت دارد و دوربین های اصلی و سلفی Galaxy A3 2017 به ترتیب سنسورهایی 12 و 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده اند. با در نظرگیری معرفی Galaxy A3 2016 طی ماه دسامبر سال گذشته میلادی، احتمالاً باید معرفی مدل جدید طی ماه جاری یا ماه آتی میلادی بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۵ آبان ۱۳۹۵

    سامبمب وقتی حروف انگلیسی رو کم میاره ، میچسبه به سال و ماه و کم کم هم میره سمت حروف چینی .


    فکر کنید بره سمت حروف چینی . روزی 6 تا گوشی میده بیرون

  • Morteza
    Morteza | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    پس چرا یه پست درباره باتری بعضی گوشیا نمیزازید و توش نمینویسید که پونصد میل بیشتر از نوت سونه و نمیترکه !!!! دیگه شارژ فوق سریعشو نمیگم سکته نکنین :)))))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی