ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ ابر قهرمانان افسانه ای

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

The Trail

com--w600

اگر به دنبال یک بازی جدید هستید و از تجربه ی عناوین تکراری خسته شده اید ساخته ی جدید استودیوی بازی سازی Kongregate با گیم پلی منحصر به فرد خود می تواند حسابی شما را مجذوب خود کند. پیتر مولینیو، مغز متفکر بازی های پر طرفداری چون Fable و Theme Park در تازه ترین اقدام خود به سراغ ساخت عنوانی به نام The Trail برای دستگاه های همراه رفته است.

ساخت جدیدترین اثر مولینیو دو سال زمان برده و وجود المان های مدیریتی و کسب و کار، این اثر را به یکی از بهترین بازی های شبیه سازی که تا به حال دیده ایم تبدیل کرده است. The Trail با آن که متعلق به سبک شبیه سازی به شمار می رود اما المان های ماجراجویی نیز به وفور در آن یافت می شود.

این اثر قصد دارد شما را به یک ماجراجویی هیجان انگیز ببرد. هنگامی که در حال قدم زدن در طبیعت بکر بازی هستید، می توانید آیتم های مختلف را جمع آوری کرده و با خرید و فروش آن ها برای خود کسب درآمد کنید. The Trail شامل مناطق به شدت متنوع و گوناگون است و به گونه ای طراحی شده که تنها با یک انگشت می توان شخصیت اصلی بازی را کنترل نمود.

The Trail

The Trail

سازنده: Kongregate قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 470 / 574 مگابایت زبان:

DC Legends

com- (4)-w600

پس از انتشار تریلری از گیم پلی بازی DC Legends توسط Warner Bros. International، سرانجام این استودیوی پرآوازه اقدام به عرضه ی جدیدترین اثر خود در فروشگاه گوگل پلی کرد. این اثر در سبک نقش آفرینی، به بازیکن این امکان را می دهد تیم خود را از میان تعداد زیادی از شخصیت های مشهور دنیای DC انتخاب کرده و به جنگ با دشمنان برود.

در DC Legends تیم عدالت خود را با همراهی شخصیت های محبوبی چون بتمن، سوپر من، واندر وومن و... تشکیل دهید و یا به تیم خائن ها ملحق شوید و در کنار شخصیت هایی چون لکس لوتر و جوکر بر علیه Nekron و Manhunters بجنگید. داستان بازی را می توانید با انتخاب مبارزات گوناگون به پیش ببرید و پا به مکان های آشنای دنیای DC بگذارید.

طی جدیدترین ساخته ی اعضای لس آنجلس قادر خواهید بود به ارتقای شخصیت های خود بپردازید و قویتر از گذشته به جنگ با دشمنان بروید. این اثر علاوه بر مبارزات تک نفره از بخش چند نفره ی آنلاین نیز برخوردار است. پس وقت را تلف نکنید و دوستان خود را به بازی دعوت و آن ها را به چالش بکشید.

DC Legends

DC Legends

سازنده: Warner Bros. International Enterprises قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 43.21 / 174 مگابایت زبان:

Asphalt Xtreme

com- (6)-w600

بالاخره پس از مدت ها طرفداران پر و پا قرص فرانچایز آسفالت می توانند نسخه ای جدید از این بازی را روی دستگاه های همراه خود تجربه کنند. با تجربه ی Asphalt Xtreme شوکه خواهید شد؛ بر خلاف نسخه های پیشین بازی، که در جاده های شهری دنبال می شد، این بار شاهد تجربه ی عنوانی کاملاً Off-Road خواهیم بود.

ساخته ی جدید استودیوی گیم لافت در سبک ریسینگ، شامل 35 خودرو متنوع و گوناگون می شود. همچنین با پیش روی در بازی و کسب امتیاز می توانید خودروهای لوکس خود را که از برندهایی چون مرسدس بنز، شورلت، جیپ، دوج، فورد و... هستند، از هر لحاظ تقویت کنید و درنده تر از قبل وارد میدان مسابقه شوید.

Asphalt Xtreme در مناطقی چون تایلند و مصر دنبال می شود و شامل مکان های متنوعی چون تپه های شنی، جنگل های استوایی و حتی کارخانه ی تولید فولاد است. نسخه ی جدید فرانچایز آسفالت با دارا بودن بیش از 400 رویداد مختلف و 500 چالش متنوع یکی از سرگرم کننده ترین بازی های ریسینگی به شمار می رود که تا به حال عرضه شده است.

Asphalt Xtreme

Asphalt Xtreme

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوزفون حجم: 950 / 1160 / 1050 مگابایت زبان:

Overtake : Traffic Racing

com- (7)-w600

اگر از بازی های سبک ریسینگ مسابقه ای شامل المان های Off-Road خوشتان نمی آید در هفت سنگ این هفته پیشنهادی دیگری نیز برای دوست داران ریسینگ داریم. Overtake : Traffic Racing شامل 12 خودروی متفاوت بوده و شما را در اتوبان های بی پایان و بعضاً پر ترافیک قرار می دهد.

Overtake : Traffic Racing با طراحی کم نقص فضای داخلی خودروها و همچنین سبک گیم پلی آن، دقیقاً حسی مشابه با آنچه در Traffic Rider تجربه کرده اید را به شما منتقل می نماید. تازه ترین اثر Won1 در مجموع شامل 100 مرحله ی متنوع است که در طی آن ها باید با طی کردن مسافت های طولانی به کسب امتیاز پردازید.

Overtake : Traffic Racing

Overtake : Traffic Racing

سازنده: Won1 قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 94.42 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • arminkhaghani
    arminkhaghani | ۱۴ آبان ۱۳۹۵

    اسفالت ایکس تریم عالیه گرافیک خیلی خوبی داره ولی نقطه ضعف هایی داره نمونش گرون بودن برخی از ماشین ها که خریدن برخیاشون محاله و مجبوری نهایتش تا اخر بازی با چندتا ماشین ثابت بری مراحلش کاش متنوع ترمیبود مثل اسفالت 8 ولی اسفالت 9 منتطریم بیاد تا چندماه دیگه معرکست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی