ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه کلید هوشمند تویوتا
خودرو

جعبه کلید هوشمند تویوتا برای باز کردن درب خودرو با تلفن هوشمند

خودروساز ژاپنی، تویوتا به تازگی از جعبه کلید هوشمند تازه خود رونمایی کرد. این جعبه کلید هوشمند سبب می شود که مالکین خودروهای تویوتا بتوانند در امنیت کامل درب اتومبیل خود را تنها با استفاده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ آبان ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

خودروساز ژاپنی، تویوتا به تازگی از جعبه کلید هوشمند تازه خود رونمایی کرد. این جعبه کلید هوشمند سبب می شود که مالکین خودروهای تویوتا بتوانند در امنیت کامل درب اتومبیل خود را تنها با استفاده از تلفن های هوشمند باز کنند.

به نظر می رسد این تکنولوژی جدید اولین ثمره سرمایه گذاری نسبتاً قابل توجه شرکت ژاپنی در استارت آپ آمریکایی Getaround در ماه گذشته باشد.

شرکت Getaround در زمینه به اشتراک گذاری خودروها فعالیت می کند و در حال حاضر این جعبه کلید هوشمند تنها روی اتومبیل های کرایه ای این شرکت نصب می شوند، اما به طور قطع در صورت موفقیت ایده مذکور، شاهد عرضه آن روی دیگر خودروها نیز خواهیم بود.

استفاده از این سیستم قفل هوشمند نیازمند هیچ تغییر خاصی در سخت افزار خودرو نیست و به راحتی می توان آن را روی داشبورد هر اتومبیلی نصب کرد. در این حالت فردی که مجاز به استفاده از خودروی اجازه ای مذکور باشد، می تواند از طریق اپلیکیشن اختصاصی درب خودرو را بگشاید.

این اپلیکیشن به پلتفرم ابری تویوتا متصل شده و امکان پرداخت آنی مبلغ کرایه خودروی مذکور را فراهم می آورد. اتصال اپلیکیشن به جعبه کلید هوشمند از طریق بلوتوث برقرار می شود و در صورتی که موبایل کاربر در نزدیکی خودروی کرایه شده قرار داشته باشد، درهای خودرو باز می شوند.

تکنولوژی جدید از ژانویه سال آینده دوره آزمایشی خود را در شهر سانفرانسیسکو آغاز خواهد کرد و اولین خودروهایی که این کیت هوشمند را دریافت می کنند، تویوتا پرییوس و مدل های مختلف لکسوس خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی