ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی گیگابایت در مورد تکنولوژی صوتی پیشرفته مادربردهایش توضیح می دهد

برای گیمرهای حرفه ای یا دوستداران صدا، هیچ تجربه ای بالاتر و ارزشمندتر از اوج کیفیت صدا نیست. به همین دلیل بسیاری از این کاربران هنگام تهیه سیستم های کامپیوتری، به کارت صداهای حرفه ای ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۸

برای گیمرهای حرفه ای یا دوستداران صدا، هیچ تجربه ای بالاتر و ارزشمندتر از اوج کیفیت صدا نیست. به همین دلیل بسیاری از این کاربران هنگام تهیه سیستم های کامپیوتری، به کارت صداهای حرفه ای و هدفون های گران قیمت متوسل می شوند تا نتیجه مطلوبی را به دست آورند.

در واقع خروجی صدای اکثر مادربوردهای موجود در بازار در حد معمولی قرار دارد و نیاز حرفه ای ها را برآورده نمی کند. حال شرکت گیگابایت توانسته تکنولوژی صوتی پیشرفته ای را در بطن محصولاتش جای دهد. در ادامه بیانیه تیم خبری گیگابایت ایران در مورد این فناوری را مطالعه نمایید.

تجربه نوا با طعم گیگابایت

gigabyte-1

کمپانی گیگابایت از تولیدکنندگان برتر مادربرد و کارت گرافیک، در راستای خلق ایده های نو و جدید برای ارتقاء سطح کیفیت مادربردهای گیگابایت در سال های اخیر با بکارگیری عناصر مختلف الکترونیکی، استاندارد جدیدی را برای مادربردهای رده حرفه ای تعریف نموده است.

کمپانی گیگابایت با معرفی تکنولوژی انحصاری خود یعنی AMP-UP باعث شد تا علاوه بر تعریف استاندارد جدید، مادربردهای خود را تبدیل به رقیبی جدی برای کارت های صوتی حرفه ای نماید.

در دل Amp-Up چه می گذرد

فناوری Amp-Up چهار عنصر حیاتی در دل خود دارد که در ادامه توضیحات بیشتری را برای آشنایی با این تکنولوژی ارائه خواهیم داد:

gigabyte-2

  • Operational amplifier یا به اختصار OP-Amp، نوعی المان الکترونیکی است که اختلاف موجود میان سیگنال ها و ولتاژ های ورودی را به حداقل میزان ممکن کاهش می دهد و موجب می شود تا علاوه بر داشتن سیگنال شفاف (سیگنال صدا)، شاهد تقویت این سیگنال ها نیز باشیم. گیگابایت برای اولین بار در سال 2013 این المان را روی مادربردهای سری Sniper ارائه نمود. گیگابایت با فراهم آوردن امکان جا‌به‌جایی آی سی های OP-Amp یا OP-Amp Upgrade kit باعث شد تا مادربردهای این کمپانی از عهدۀ سنگین ترین پردازش های صوتی به خوبی برآیند و کاربران خود را از خرید کارت های صوتی حرفه ای بی نیاز کنند.

gigabyte-3

  • کمپانی گیگابایت با ترکیب خازن های گلد شرکت Nichicon و خازن های (WIMA (Hi-Fi، کیفیتی بی مانند را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. لازم به ذکر است این ترکیب شگفت انگیز باعث می شود تا کاربران این سیستم صوتی بتوانند صداهای دارای فرکانس بسیار بالا و صداهای بم را به‌ صورت بسیار شفاف دریافت کنند. لازم به ذکر است طراحی و چینش خازن ها در مادربردهای گیگابایت تنها در سیستم ها و آمپلی فایر های فوق حرفه ای قابل مشاهده است (همانند آمپلی فایر Simaaudio MOON 860A با قیمت تقریبی 14 هزار دلار).

gigabyte-4

  • کمپانی گیگابایت برای قلب تپنده پردازش صوتی مادربردهای گیگابایت، از پردازنده توسعه داده شده شرکت Creative استفاده می کند. گیگابایت در جدیدترین و حرفه ای ترین محصولات خود  مانند مادربرد Z170X-G1 Gaming، از پردازشگر صوتی 4 هسته ای ZXR شرکت Creative استفاده کرده است، این پردازندۀ صوتی توانایی پردازش صدا به میزان 127 دسیبل را دارد. پردازنده صوتی فوق از نظر امکانات به‌ قدری کامل است که قابلیت پشتیبانی و کار با نرم افزارهای مختلف صوتی را دارا بوده و اگر شما قصد استفاده از تمامی امکانات صوتی مادربرد خود را دارید، می توانید از نرم افزار اختصاصی Creative SBX Pro Studio جهت این امر بهره ببرید.

gigabyte-5

  • فناوری USB DAC-UP. تمامی آهنگسازان و میکسر های حرفه ای دارای دستگاه های حرفه ای مبدل دیجیتال به آنالوگ هستند که جهت تغذیه این دستگاه ها نیازمند منبع تغذیه ای بسیار کارآمد و بدون کوچکترین آمپدانسی یا ناپایداری (نویز) می باشند. مادربردهای گیگابایت با استفاده از فناوری انحصاری DAC-UP از عهده تغذیه بدون مشکل دستگاه های ذکر شده بر می آید.

با توجه به ۴ ویژگی توضیح داده شده، گیگابایت کامل ترین پکیج صوتی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است که گیمر ها یا علاقه مندان به موسیقی می توانند به راحتی با استفاده از ویژگی‌های فوق لذت گوش سپردن به نوا های متفاوت را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • farcry
    farcry | ۱۶ آبان ۱۳۹۵

    gigabyte asus msi عشقن

    • Amir Arab
      Amir Arab | ۱۶ آبان ۱۳۹۵

      msi :|

مطالب پیشنهادی