ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی Desire A17 در کنار پرچمدار بولت HTC رونمایی می شود [شایعه]

LlabTooFeR نام کاربری فردی است که در زمینه توسعه رام فعالیت دارد و معمولا هم خبرهای موثقی را در مورد محصولات اچ تی سی منتشر می کند. وی اخیرا اعلام کرده که این کمپانی در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

LlabTooFeR نام کاربری فردی است که در زمینه توسعه رام فعالیت دارد و معمولا هم خبرهای موثقی را در مورد محصولات اچ تی سی منتشر می کند. وی اخیرا اعلام کرده که این کمپانی در آینده نزدیک موبایل جدیدی را معرفی خواهد نمود.

در مورد این تلفن هوشمند مرموز با اسم رمز Desire A17 هم اطلاعات زیادی در دست نیست و صرفا می دانیم که از اندروید 6.0.1 همراه با جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی اچ تی سی به نام سنس 8 بهره می گیرد. اما خبر اصلی در این رابطه آن است که دستگاه احتمالا همراه با اچ تی سی بولت رونمایی می گردد.

پیشتر در خبرها به شما گفتیم که موبایل بولت در تاریخ 21 آبان ماه در ایالات متحده آمریکا معرفی می گردد و در این کشور نیز تنها یکی از اپراتورهای آمریکایی آن را عرضه خواهد نمود. در مورد دیزایر جدید باید بگوییم که احتمالا نسخه جایگزین دیزایر 530 با اسم رمز HTC A16 است.

برای آنکه پیش بینی بهتری از امکانات دستگاه داشته باشیم شاید بد نباشد اگر نگاهی به امکانات نسخه پیشین آن بیاندازیم.

دیزایر 530 به یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل مجهز است و توان پردازشی اش را از چیپست اسنپدراگون 210 می گیرد که چهار هسته با سرعت کلاک 1.1 گیگاهرتز را در خود جای داده و از پردازنده گرافیکی آدرنو 304 استفاده می کند.

یک گیگابایت رم، در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء تا دو ترابایت برای دیزایر 530 فراهم است. امکانات تصویری این موبایل نیز به یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری خلاصه می شوند.

با توجه به آنچه گفته شد انتظار می رود که A17 نیز جایگزینی برای موبایل 159.99 دلاری دیزایر 530 باشد که در گروه محصولات اقتصادی جای می گیرد.

HTC-Desire-A17-could-be-released-alongside-the-HTC-Bolt The-HTC-Desire-530-could-be-the-predecessor-to-the-Desire-A17

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی