ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Yawnie آشنا شوید؛ ساعت رومیزی که وقت خواب را یادآوری می کند

گاهی اوقات لازم است به انسان ها هشدار دهیم که خسته شده اند و به خواب و استراحت احتیاج دارند. برخلاف اغلب ساعت های رومیزی و هشدار دهنده، Yawnie یکی از گجت های استثنایی است ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ آبان ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

گاهی اوقات لازم است به انسان ها هشدار دهیم که خسته شده اند و به خواب و استراحت احتیاج دارند.

برخلاف اغلب ساعت های رومیزی و هشدار دهنده، Yawnie یکی از گجت های استثنایی است که به بیشتر خوابیدن شما کمک می نماید.

این ساعت (که البته هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده) برای یادآوری وقت خواب و همینطور کمک به ایجاد آرامش در محیط ساخته شده است.

Yawnie که به معنای «خمیازه» است توسط سه دانشجوی دانشگاه هنرهای بصری نیویورک، به نام های «رویا رمضانی»، «زیون کیو» و «نیک باراخاس» طراحی شده و با اپلیکیشن موبایل خاصی قابل تنظیم و استفاده خواهد بود.

Yawnie07-w600

ساعت مورد بحث با نگاهی به تاثیر علمی خمیازه کشیدن الگوبرداری شده و در کنار یادآوری وقت خواب، با چندبار خمیازه کشیدن به ایجاد فضای خواب آور کمک می کند.

رویا رمضانی معتقد است: «در حال حاضر بازار پر از محصولات کنترل کیفیت خواب است. مردم امروزی کمتر به خوابیدن اهمیت می دهند، در صورتی که تاثیرات منفی و مخرب آن را در زندگی روزانه مشاهده می نمایند.»

وی ادامه می دهد: «ما سعی کرده ایم رفتارهای مضری مثل دیر خوابیدن را تغییر دهیم. به خصوص برای کودکان، که این گجت می تواند به والدینی که در خواباندن فرزندانشان مشکل دارند یاری برساند. خمیازه کشیدن تاثیر به سزایی در ایجاد فضای خواب آلود داشته و همینطور بامزه به نظر می رسد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahdi Bouzarjomehri
    Mahdi Bouzarjomehri | ۲۹ تیر ۱۳۹۶

    یه گجتی معرفی کنید برای خواب که بشه تو ایران پیداش کرد! کل سایت رو زیر و رو کردم یه دونه از گجت هایی که معرفی کردین تو ایران پیدا نمیشه!

  • dark season
    dark season | ۱۷ آبان ۱۳۹۵

    بسیار جالب

مطالب پیشنهادی