ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن YouTube VR رسما در پلی استور منتشر شد

واقعیت مجازی تکنولوژی روز دنیاست، برای همین کمپانی های مختلف به شدت برای ارائه محصولات جدید و جذاب برای کاربران در این حوزه در تلاش هستند. گوگل هم نسبت به واقعیت مجازی بی اعتنا نیست، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

واقعیت مجازی تکنولوژی روز دنیاست، برای همین کمپانی های مختلف به شدت برای ارائه محصولات جدید و جذاب برای کاربران در این حوزه در تلاش هستند. گوگل هم نسبت به واقعیت مجازی بی اعتنا نیست، بنابراین تصمیم گرفته از طریق یوتوب خیل عظیم کاربران پلتفرم اندروید را به امتحان کردن این تکنولوژی علاقه مند کند.

در همین راستا غول موتورهای جستجو ساعاتی پیش اپلیکیشن YouTube VR را در پلی استور منتشر کرده که می تواند هر ویدئویی در اندروید را به یک تجربه واقعیت مجازی بدل کند و از یوتوب جهانی سه بعدی بسازد تا کاربران بتوانند به اکتشاف در آن مشغول شوند.

YouTube-VR-for-Android-w600

البته توجه داشته باشید که فعلا این تجربه واقعیت مجازی در انحصار صاحبان هدست Daydream View است، هر چند گوگل تأکید کرده که پشتیبانی از این اپلیکیشن را به دستگاه های دیگر نیز گسترش می دهد.

با این اپلیکیشن می توان تمام ویدئوهای یوتوب را در فضای واقعیت مجازی تماشا کرد؛ از انواع معمولی گرفته تا ویدئوهای سه بعدی 360 درجه. این یوتوب مستقل دارای یک حالت Theater Mode هم هست که از آن می توان برای تماشای ویدئوهای استاندارد در یک پرده نمایش مجازی بسیار بزرگ استفاده کرد.

گوگل در حوزه واقعیت مجازی بسیار جدی است و در این مسئله شک و شبهه ای وجود ندارد، اما نمی توان با اطمینان گفت که انتشار یک اپلیکیشن مستقل از یوتوب که صرفا برای ویدئوهای VR طراحی شده بتواند به یکپارچگی پلتفرم اندروید کمکی بکند. شاید افزودن قابلیت های واقعیت مجازی در یک دسته بندی جداگانه به اپلیکیشن اصلی یوتوب هم برای گوگل در رسیدن به اهدافش کفایت می کرد.

YouTube-VR-for-Android (1)-w600

در هر صورت، اگر از تجربه واقعیت مجازی لذت می برید و هم هدست Daydream View و هم موبایل های پیکسل جدید را دارید، می توانید همین حالا YouTube VR را از پلی استور دانلود کنید.

YouTube VR

YouTube VR

سازنده: .Google Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی