ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی SIM – Sara Is Missing؛ تا کجا پیش خواهید رفت؟

پس از Dark Echo [معرفی دیجیاتو] اپلیکیشن SIM - Sara Is Missing دومین تجربه متفاوت ما از سبک ترسناک اسمارت فون ها طی سال گذشته بود. با یکی از عجیب ترین بازی های تلفن های ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

پس از Dark Echo [معرفی دیجیاتو] اپلیکیشن SIM - Sara Is Missing دومین تجربه متفاوت ما از سبک ترسناک اسمارت فون ها طی سال گذشته بود. با یکی از عجیب ترین بازی های تلفن های هوشمند رو به رو هستید. روزگاری که این گونه عناوین به فراموشی سپرده شده اند، توسعه دهندگانی همانند Monsoonlab ناگهان آمده و مخاطبین را شگفت زده می کنند. اما چرا بازیکن ها از SIM - Sara Is Missing استقبال گسترده ای کردند؟

به خاطر ایده ای که استودیو سازنده برای ساخت عنوانش به کار برده است. اینجا صحنه های کلیشه ترسناک را خیلی کم شاهد هستید و جای آن بازی سعی نموده با استفاده از المان های روانشناسانه، بازیکن ها را به چالش بکشد تا آن ها یک طعم متفاوت از فوبیا را بچشند. اگر همانند ما خواهان تجربه ای هیجان انگیز و دلهره آوره هستید، معرفی SIM - Sara Is Missing را از دست ندهید.

sim-sara-is-missing-mobile-game

می دانید فلسفه دوربین اول شخص چیست؟ این که مخاطب خودش را جای کاراکتر گذاشته و یک ارتباط تنگاتنگ بین این دو به وجود بیاید. Monsoonlab یک قدم پا را فراتر گذاشته و به بازیکن نقش یک کاراکتر مهم را می دهد که باید با انتخاب دیالوگ یا انجام رفتارهایی از سرنوشت سارا پرده برداری نماید. ساده تر بگوییم، سارا گم شده و تلفن او به دست شما افتاده است تا با یافتن سرنخ هایی حقیقت را بیابید.

همانند فیلم معروف Inception، با این تفاوت که جای خواب های پشت هم با هزارتوی اسمارت فون ها رو به رو هستیم. تمام مکانیزم های گیم پلی پیرامون دسترسی شما به تلفن می چرخند؛ باید با رفتن به بخش های گوناگون ببینید او با چه کسانی ارتباط داشته و چگونه موبایلش را گم کرده است. فکر کنیم تا اینجا که مطلب را خواندید، متوجه شده اید باشید SIM - Sara Is Missing را بیشتر عنوانی متن محور یا Text Based می شناسند.

sim-sara-is-missing

بدین معنی که همان طور گفتیم، دست به انتخاب جمله هایی خواهید زد. روی کلمه بیشتر تاکید نمودیم، چون ساخته Monsoonlab فقط با دیالوگ ها به بازیکن یاری نرسانده و به واسطه تصاویر یا ویدیو هم به او کمک می کند؛ المانی که جدا از جذابیت، موجب شده SIM - Sara Is Missing ریتم هیجانش را تا پایان حفظ نموده و عنوانی نزدیک به واقعیت [شاید شبیه ساز] لقب بگیرد. انگار خودتان تمام این اتفاقات را تجربه می نمایید.

فقط یک نکته را به یاد بسپارید. توسعه دهنده از جمله های ساده استفاده کرده اما فهم SIM - Sara Is Missing به خاطر دیالوگ های فراوانش ممکن است برای کسانی که چندان به زبان انگلیسی واقف نیستند سخت باشد. حرف های خود را این گونه به پایان می رسانیم که Monsoonlab با ساخته اش نشان داد خلاقیت هیچگونه محدودیتی نداشته و ما همچنان می توانیم با اپلیکیشن های اسمارت فون ها سورپرایز شویم. هم اکنون بازی را انجام داده و سرنوشت سارا را مشخص نمایید.

 SIM - Sara Is Missing

SIM - Sara Is Missing

سازنده: Monsoonlab قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 70 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • موریارتی
    موریارتی | ۲۵ آبان ۱۳۹۵

    بازیِ جالبی بود، ممنون برای معرفی ش

    • _sad_
      _sad_ | ۲ آذر ۱۳۹۵

      موریاتی تو هنوز زنده ای ???

  • مسعود امیرزاده
    مسعود امیرزاده | ۲۵ آبان ۱۳۹۵

    چه جالب

مطالب پیشنهادی