ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروشگاه جدید نایکی در شهر نیویورک، تماماً تکنولوژیک است

«سوهو» نام یکی از محله های منطقه منهتن در ایالت نیویورک آمریکاست که به قطب تجاری فروشگاه های بزرگ تبدیل شده است. در بین صدها واحد این محدوده، فروشگاه های متعددی از برندهای مشهور مثل ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

«سوهو» نام یکی از محله های منطقه منهتن در ایالت نیویورک آمریکاست که به قطب تجاری فروشگاه های بزرگ تبدیل شده است. در بین صدها واحد این محدوده، فروشگاه های متعددی از برندهای مشهور مثل اپل، آدیداس و گوگل حضور دارد که حالا می توان نایکی را نیز به آن افزود.

غول تولید لوازم ورزشی نایکی به زودی فروشگاهی بزرگ به مساحت 5100 متر مربع در این محدوده راه اندازی خواهد کرد که تماماً با تکنولوژی همراه است.از دکوراسیون های تولید شده با چاپگر سه بعدی گرفته تا زمین بازی بسکتبال مجهز به کینکت اکس باکس وان.

p1010340-1-w600

علاوه بر این سیستم پرداخت این واحد از Apple Pay پشتیبانی کرده و دیواره های فروشگاه به نمایشگرهای عظیم لمسی مجهز گردیده تا در صورت نیاز برای فراخوانی فروشنده از آنها استفاده کنید.

«شان مدن» مدیر خدمات رسانی و ارتباط با مشتریان نایکی می گوید: «تکنولوژی های به کار رفته در این فروشگاه صرفاً به منظور جلب توجه و قرار گرفتن در مرکز نگاه ها طراحی نشده، بلکه قرار است تجربه مشتری را در محیط شخصی سازی و لذت بخش کند.»

یقیناً به مرور زمان شاهد گسترش بیش از پیش فروشگاه های مجهز به امکانات تکنولوژیکی خواهیم بود که تجربیات نوینی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

img-6714-1-w600

nikesohohoop-1-w600

p1010314-1-w600

p1010325-1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • احمدرضا ایزدی
    احمدرضا ایزدی | ۲۵ آبان ۱۳۹۵

    اونا از پیشرفت هم بالاتر رفتن و ما هنوز میگیم فقط یه شغل داشته باشیم!که اونم بزرگترین مشکله تو ایران

مطالب پیشنهادی