ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به قطعات و اجزای تشکیل دهنده ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3

در حالی که جمعه گذشته نسل سوم ساعت های هوشمند سامسونگ روانه بازار کره جنوبی شد و تا چند روز آینده شاهد عرضه بین المللی آن خواهیم بود، کمپانی کره ای به معرفی و تشریح قطعات ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ آبان ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

در حالی که جمعه گذشته نسل سوم ساعت های هوشمند سامسونگ روانه بازار کره جنوبی شد و تا چند روز آینده شاهد عرضه بین المللی آن خواهیم بود، کمپانی کره ای به معرفی و تشریح قطعات و اجزای تشکیل دهنده Gear S3 پرداخته است.

بر اساس اطلاعات مندرج در این کالبدشکافی رسمی، بدنه ساعت هوشمند جدیدی سامسونگ از جنس فولاد ضد زنگ 316L بوده که در واقع همان موادی است که در ساعت های مچی معمول استفاده می شود.

gears3_teardown_main_1_front-w600

Gear S3 به پردازنده روی چیپ دو هسته ای با فرکانس 1.0 گیگاهرتز مجهز بوده و دارای 768 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی است.

gears3_teardown_main_5_mainboard-w600

باتری لیتیم یونی 380 میلی آمپری انرژی مورد نیاز این ساعت هوشمند را تامین می کند و به ادعای سامسونگ، 3 الی 4 روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار می کند. لازم به ذکر است با سیستم شارژ سریع این گجت پوشیدنی، با 15 دقیقه شارژ می توانید 10 ساعت از Gear S3 استفاده کنید.

gears3_teardown_main_4_bracket-w600

برخلاف نسل قبلی، تمام مدل های ساعت هوشمند مورد بحث دارای GPS بوده و از اغلب امکانات پایشگر سلامت مانند فشارسنج، گام شمار، حسگر ضربان قلب و غیره برخوردار است.

gears3_teardown_main_3_display-w600

نمایشگر 1.3 اینچی Gear S3 از نوع Super AMOLED بوده و رزولوشنی معادل با 360 در 360 پیکسل دارد. شیشه روی این صفحه نمایش نیز از جنس گویلا گلس SR+ بوده که اختصاصاً برای گجت های پوشیدنی طراحی گردیده است.

gears3_teardown_main_2_front_bezel-and-front-case-w600

گفتنی است این ساعت هوشمند دارای استاندارد ضد آب IP68 بوده و در مقابل با گردوغبار و پاشیدن مایعات مقاومت از خود نشان می دهد؛ اما در هر صورت پیشنهاد می شود داخل آب یا استخر فرو نرود.

gears3_teardown_main_6_rear-case-w600

سامسونگ Gear S3 جمعه آینده به صورت بین المللی و با قیمت 299 دلار روانه بازار خواهد شد.

gears3_teardown_main_7_band-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Behzad Live
    Behzad Live | ۲۴ آبان ۱۳۹۵

    سیستم عامل ساعت هوشمند باید اندروید ویِر باشه که راحت با گوشی سینک بشه. من الجی w150 دارم. فوق العاده راضی هستم و انقدر کمکم کرده. واقعا واسم هم یه ساعته خوشگله هم سرشار از امکانات اندروید ویِر. اخرین ورژن هم نصب کردم اینم ورژنش : 1.1.1.1929530 android wear
    Google play service 9.8.76
    فوق العاده راضیم. نوتیفیکشنامو راحت میخونم. چند تا واچ فیس ساعت خریدم از پلی استور. خیلی خوشگلتر شده. بیشترین کاراییش واسه من اعلانات میباشد که بدون اینکه گوشیمو از جیبم دربیارم مچ دستمو نگاه میکنم و یکی یکی راحت میخونم. الجی هم کیفیتش عالیه.

    • aminmzh
      aminmzh | ۲۵ آبان ۱۳۹۵

      شما کافی بک بار تایزن رو روی ساعت تست کنی تا بفهمی اندروید ور خیلی کند و پرمصرف هست...تو همون ساعت های اندروید ور هم شما یکی از ابتدایی ترین مدل ها رو دارید استفاده می کنید...

مطالب پیشنهادی