ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا و سونی برای تولید محتوای واقعیت مجازی همکاری می کنند

اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی نوکیا تابستان سال گذشته دوربین 360 درجه ای با محوریت واقعیت مجازی به نام OZO معرفی و روانه بازار کرد که 60 هزار دلار قیمت داشت. به ادعای شرکت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی نوکیا تابستان سال گذشته دوربین 360 درجه ای با محوریت واقعیت مجازی به نام OZO معرفی و روانه بازار کرد که 60 هزار دلار قیمت داشت.

به ادعای شرکت فنلاندی، این دوربین در نوع خود بهترین بوده و می تواند به سادگی هرچه تمام تر با انواع هدست های مرتبط با واقعیت مجازی هماهنگ شود.

مرداد ماه امسال نیز نوکیا قیمت محصولش را به اندازه 15 هزار دلار کاهش داده و آن را به رقم 45 هزار دلار رساند تا با هزینه کمتر در اختیار طیف بیشتری از توسعه دهندگان قرار گرفته و به تولید محتوای واقعیت مجازی بیشتر کمک شود.

Screen Shot 1394-09-10 at 11.47.09-w600

در همین راستا، کمپانی های نوکیا و سونی پیکچرز طی قراردادی تصمیم گرفته اند با استفاده از این دوربین 360 درجه به تولید بیشتر محتوای واقعیت مجازی بپردازند.

سونی قصد دارد با مرور توانایی های سخت افزار دوربین مورد بحث و توسعه نرم افزاری آن مانند سرویس استریم زنده تصاویر 360 درجه و سه بعدی OZO Live در بهترین شرایط ممکن محتوا تولید نماید.

چنانچه افق مورد نظر این قرارداد عملی شود، می بایست در آینده نزدیک منتظر تجربه تصاویر واقعیت مجازی بی نظیری از این دوربین 8 سنسور باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۶ آبان ۱۳۹۵

    عالیه... دو تا غول ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی