ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت چینی DJI و رونمایی از دو پهپاد جذاب Inspire 2 و Phantom 4 Pro

DJI که اخیراً پهپاد Mavic Pro را برای رقابت با GoPro Karma معرفی کرده بود، همچنان به رونمایی از محصولات جذاب خود ادامه می دهد، از جمله دو پهپاد جدید که تازه ترین ساخته های ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

DJI که اخیراً پهپاد Mavic Pro را برای رقابت با GoPro Karma معرفی کرده بود، همچنان به رونمایی از محصولات جذاب خود ادامه می دهد، از جمله دو پهپاد جدید که تازه ترین ساخته های شرکت چینی به حساب می آیند.

پهپاد نخست Inspire 2 نام دارد که سازنده می گوید بهترین گزینه ی موجود در بازار برای تصویربرداری هوایی در سطح فیلم های حرفه ای است. پهپاد دیگر نیز Phantom 4 Pro نامیده می شود و به گفته ی سازنده هوشمند ترین و مبتکرانه ترین دوربین پرنده در این اندازه به شمار می رود.

فرانک ونگ موسس و مدیر عامل DJI می گوید:

بسیاری از فیلمسازان و تصویربرداران حرفه ای به دنبال تولید ویدیوهایی هستند که پیش از این مشاهده نشده باشد و ما در DJI می خواهیم ابزار مناسب برای همین منظور را در اختیار چنین کاربرانی قرار دهیم. بر همین اساس دوربین های پرنده ی جدید خود را هوشمند تر، سریع تر و قدرتمند تر از همیشه ساخته ایم.

سرعت پهپاد Inspire 2 ظرف تنها 4 ثانیه به 80 کیلومتر در ثانیه می رسد و حداکثر سرعت دستگاه حدود 107 کیلومتر در نظر گرفته شده که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

کنترل این پهپاد با کمک تصاویری انجام می شود که دوربین جلوی دستگاه به کاربر ارسال می نماید، اما وظیفه ی تصویربرداری به یک دوربین ساخت Zenmuse سپرده شده است.

سازنده علاوه بر این یک باتری دوگانه برای دستگاه در نظر گرفته تا اگر شارژ یکی از آنها هنگام پرواز به پایان رسید، باتری کمکی سریعاً وارد عمل شود.

این پهپاد همچنین به سیستم پردازش تصویر جدید CineCore 2.0 مجهز است که نسبت به نسل پیشین سرعت بالاتری دارد.

Inspire 2 ضمناً قادر است تصاویر را برای استفاده در Adobe Cinema با روزولوشن 5.2K و نرخ 4.2 گیگابیت در ثانیه ثبت نماید.

Phantom 4 Pro نیز محصول دیگر است که سازنده ادعا می کند حتی کاربران آماتور با استفاده از آن می توانند تصاویر کاملاً حرفه ای خلق نمایند.

DJI می گوید به لطف سنسور 20 مگاپیکسلی 1 اینچی و 12 استاپ دامنه پویایی دوربین این پهپاد، میزان جزئیات و جذب نور در تاریکی به شکل قابل توجهی از دیگر محصولات هم اندازه بالاتر است.

Phantom 4 Pro قادر است با کمک قابلیت FlightAutonomy حتی در دشوار ترین محیط ها هم به شکل خودکار از برخورد با موانع اطراف اجتناب کند یا از فرود آمدن روی آب و سطوح ناهموار جلوگیری به عمل آورد.

از دیگر قابلیت های نرم افزاری دستگاه نیز می توان به ActiveTrack اشاره کرد که افراد و حتی اشیای مورد نظر را تشخیص می دهد و قادر است آنها را بدون خارج از کادر یا فوکوس دنبال نماید.

در پایان گفتنی است پهپاد Inspire 2 با قیمت 2999 دلار و Phantom 4 Pro با قیمت 1499 دلار روی وبسایت سازنده به فروش می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی