ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ پلتفرم Family Care را برای تسهیل نظارت والدین بر فرزندان عرضه می کند

اکوسیستم اندروید پر از اپلیکیشن های کمکی برای والدین جهت نظارت و مراقبت از فرزندان است، اما این موضوع سبب نمی شود که سامسونگ نیز محصولی اختصاصی عرضه نکند. راهکار این کمپانی با نام Family ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۶ آبان ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

اکوسیستم اندروید پر از اپلیکیشن های کمکی برای والدین جهت نظارت و مراقبت از فرزندان است، اما این موضوع سبب نمی شود که سامسونگ نیز محصولی اختصاصی عرضه نکند. راهکار این کمپانی با نام Family Care به قابلیت های سودمندی مجهز شده که زندگی را برای والدین و همچنین کودکان ساده تر خواهد ساخت.

SamMobile می گوید این اپلیکیشن ویژگی های کنترلی معمول از جمله تنظیم زمان استفاده و امکان نصب برنامه ها را به همراه دارد، و قابلیت ارائه نوتیفیکیشن و یادآورهای مختلف را نیز عرضه می کند. برای استفاده از این عملکردها، دیوایس های کودکان و والدین به راحتی با کدهای QR با یکدیگر جفت می شوند.

طبق این پلتفرم، کودک می تواند درخواستی مبنی بر کسب اجازه برای نصب یک اپلیکیشن، تماشای یک ویدیو یا گوش دادن به موسیقی خاصی را برای والدین خود ارسال کرده و آنها قادرند این درخواست را تأیید یا رد نمایند.

همچنین پدر و مادر توانایی تعیین محدودیت زمانی برای استفاده از دستگاه را برای فرزندان خود دارند، ضمن اینکه زمان بندی به صورت مجزا برای هرکدام از اپلیکیشن ها نیز میسر است.

گفتنی است والدین می توانند نظارت کاملی بر مدت زمان کاربری و اپلیکیشن های مورد استفاده توسط کودکانشان داشته، ضمن اینکه از آپدیت های موجود برای برنامه های دیوایس فرزندانشان اطلاع یابند.

هنوز مشخص نیست Family Care چه زمانی از سوی سامسونگ ارائه می شود، اما در حال حاضر گزینه های بسیار خوبی در پلی استور وجود دارند که از بین آنها می توان WebWatcher Parental Monitoring یا MMGuardian Parent App را نام برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی